אירופה

יום 6: סביליה והשתקפויות אחרונות

יום ראשון היה יום המסע האחרון שלנו. באותו בוקר רצינו לנסוע לבקר בקתדרלה, כך שבשעה 9 וחצי שתלנו את עצמנו בפתחיה, אחרי שני מגה מיני הדבש שקנינו יום קודם. היינו זקוקים לארוחת בוקר היפר-קלורית כדי לטפס על הג'ירלדה! הקליק שלנו היה לראות שדלת הכניסה סגורה והשלט המודיע על שעות הביקור אמר שאנחנו לא יכולים להיכנס באותו יום עד 14:30. הגיוני, אם הייתה המיסה ביום ראשון! ולא נפלנו לפרט ההוא ... תייר אמריקני ניגש אלינו ואמר לנו שנאמר לו שהוא יכול להיכנס אחרי עשר. אמרנו לו מה הוא הכניס ללוחות הזמנים, אבל אנחנו גם מחכים עד 10, כדי לראות מה קרה. וכפי שאמר לנו התייר האמריקני, הצלחנו להיכנס, אך רק לחלק האחורי של הקתדרלה. יותר ממחצית המתחם היה סגור לתיירים מאז חגיגת המיסה, ואכן היה צורך להמתין עד השעה 14:30 לביקור. הבעיה הייתה שבשעה 15:00 היינו צריכים להיות במלון כדי לאסוף את התיקים שלנו וללכת לתחנה. אז פיתחנו תוכנית שהורכבה מאכילה מוקדמת כדי להיות בזמן בפתח הקתדרלה בשעה 02:30.

בית בסנטה קרוז

לראשונה מזה כמה ימים היה זה בוקר בהיר. אנו מתקרבים לנהר לראות את מגדל זהב, שבאה לידי ביטוי בבירור במימי גוואדלקוויר. באופן מוזר, הגוואדלקוויר ירד שקט מאוד, שלא כמו בקורדובה. אנו חוצים את הנהר כדי לטייל בה טריאנה. אהבתי את השכונה, עם המרפסות שלה המלאות בפרחים. איך הכל נראה עם קצת שמש! עברנו ליד כנסיית סנטה אנה, שם יכולנו להאזין למוזיקה במיסה. נותרתי עם הספק לדעת אם זה חיבור לשבוע הקודש. אנו ממשיכים ללכת עד גשר איזבל השני. בצד השני של הנהר הייתה הליכה עמוסה למדי באותו יום ראשון בבוקר. אפשר היה לדעת שהסבילים רצו לשמש אחרי כמה ימי גשם. ישבנו זמן מה לראות את אנשי הקאנו מתאמנים בנהר ואת הדייגים. היה קצת חם אפילו!

מגדל זהב

לאחר ההפסקה עלינו ברחוב המלכים הקתולים ונכנסנו לכנסיית לה מגדלנה כדי לחטוף לפני שהמסה של 12. החל מאחור היה מעבר האחווה, ומאחורי המזבח יכולנו לראות מזבח בארוק פנטסטי. יצאנו בתחילת המיסה והלכנו לפלאזה נואבה, שם היה שוק רחוב. בהה בתחנות והתפתיתי לקנות כמה כוסות תה מורונוס. הם היו כל כך יפים!

טריאנה

המשכנו ללכת ובלי לשים לב שבסופו של דבר הגענו לקתדרלה וראינו שחתונה מתקיימת בקפלה המסופחת ויכולנו לראות את החתן והכלה עוזבים בכרכרת סוסים. אחר כך ירדנו בסמטה והלכנו לפלאזה דל קבילדו. הכיכר יפה מאוד, חצי עגולה, ובתוכה היו עתיקות, בולים ומטבעות אספנים. אבל מה שהכי אהבנו היה למצוא את חנות המנזר "אל טורנו". ללא היסוס, הלכנו לראות מה הם הציעו לנו. שאלנו אם יש להם חלמונים והם אמרו שכן. נהדר! לא מצאתי אותם ... בגיל הראשון הלכנו לאכול בשעה דלת חכמת בשר, ליד המלון, שחברינו המליצו לנו עליו. קנינו מחסנית של דג מטוגן, שוקו, שרימפס, קרוקטים וכנפי עוף. הכל היה נהדר, במיוחד הדגים שהושלמו עם חומץ ועשבי תיבול.

אחרי ארוחת הצהריים, כדי לחכות לזמן הפתיחה של הקתדרלה, יצאנו לטייל בגני מורילו, שנסגרו באופן מוזר יום קודם. הוא היה כל כך נוח להשתזף ... בשעה 14:15 עמדנו בפתח הקתדרלה, חיכינו לדלתות להיפתח מייד. הרגשתי שאני בפתח דלתות של קונצרט, מכיוון שכבר הייתה קבוצת תיירים שחיכה בדאגה לפתיחת הדלתות. היה לנו מזל והם היו מאוד דייקנים כשכניסה לנו. פנינו היישר לגירלדה וטיפסנו על 34 הנחיתה ... אה! בהצלחה אכלנו! למעלה כמעט ולא היו אנשים והים היה טוב, עם השמש הקטנה וקצת אוויר. הנוף היה נהדר, ניתן היה לראות את שכונת סנטה קרוז וגילינו כמה טרסות מעניינות. אנו רואים גם את האי לה קרטוג'ה, המאסטרנזה ועמוק בפנים את גשר ה- V Centenario. היינו נשארים עוד קצת, אבל לא היה לנו זמן.