אירופה

יום 3: קורדובה ומדריד מאת מריאם

ביום חמישי התעוררנו עם גשם במה שיהיה הבוקר האחרון שלנו במדריד. הזמן האידיאלי ללכת עם צ'ורוס שוקולד חם בחנות השוקולד סן ג'ינס (מקום אחר שגילינו בזכות איזבל). הגענו ברבע בתשע וחצי, אבל הם אמרו לנו שהם לא נפתחו עד חצי שעה, אז הסתובבנו קצת באזור באזור המטריה. ברחובות סמוך לחנות השוקולד הופתענו לראות כמה חנויות המוכרות תשמישי קדושה, כמו נאמני כסף וגלימות הבישוף. בחזרה לחנות השוקולד, אנו נכנסים ומזמינים ישירות שוקולד עם צ'ורוס. כמה טוב הם ישבו! שוב, אהבתי לגלות מקום במדריד עם אח והיסטוריה מעניינת (ההתייחסות לוואלה-אינקלן היא בלתי נמנעת!).

צ'ורוס עם שוקולד משוקולד סן ג'ינס

כשיצא, עדיין ירד גשם. עם זמן טוב יותר היינו יוצאים לטיול ברחוב Preciados, אבל רואים את הפנורמה, הלכנו היישר ל- FNAC והיה לנו בידור לזמן מה ... בשעה אחת עשרה וחצי חזרנו למלון לאסוף את התיקים שלנו, שכן בשתיים עשרה עזבנו את המקום רכבת לקורדובה. אגב, לא ציינתי דבר על המלון, עדן נפטון, שהיינו די מרוצים מהמיקום, המחיר והנוחות שלו. מצאנו את כל המלונות בטיול דרך Tripadvisor והאמת שהיינו מאוד מרוצים!

מלון פטיו סן מיגל בקורדובה

בשתיים עשרה יצאנו דייקן מפוארטה דה אטוצ'ה. זה היה מוזר שלמרות שקנינו שני כרטיסים במחלקת תיירים, למעשה הוקצו לנו שני מושבים בעדיפות. בדרך לקורדובה התפללתי כלפי פנים בכדי שמזג האוויר ישתפר. היה מעונן, וכשהתקרבנו ליעדינו ראינו את השדות מוצפים בגשמים זורמים אחרונים. השעה הייתה רבע לשניים כשהגענו לקורדובה והדבר הראשון שעשינו היה ללכת למשרד התיירות. רצינו לבקש מעל כולם ביקורים במדינה אזחרה והם הודיעו לנו שיש אוטובוסים יומיים שיוצאים ממרכז העיר. מיום שלישי עד שישי (שני סגור) יוצאים שני אוטובוסים, בשבתות יש שלוש ובימי ראשון, שניים. אגב, הומלץ לנו שאם נקנה כרטיסים לאוטובוס הראשון נצטרך לחזור לשם. בכל אופן, סיכויי מזג האוויר לא היו טובים מכדי שיוכלו לצאת לטיול.

הליכה ברובע היהודי.

כדי להגיע למלון לקחנו מונית, במזל רע כל כך שתפסנו פקק במרכז העיר. במלון סן מיגל, שם שהינו, יש חצר פנימית יפהפיה. חבל שלא יכולנו ליהנות מזה בגלל הגשם! בצהריים ביקשנו את פקידת הקבלה לקבל ייעוץ, שהמליץ ​​על כמה טברנות בסמוך למלון. לבסוף החלטנו על הטברנה Góngora, שם נוכל לטעום כמה טאפאס נהדרים: סלמורוג'ו (איזו תגלית נהדרת!), חזיר איברי, אנשובי, קציצות זנב שור (רך מאוד!). למזלנו אנו מבקשים חצי מנות, כי פשוט התמלאנו מאוד!