אסיה

תירגע בווילמנדוהו והגע לאי Meeru

אנו ממשיכים עם הסיפורים של טיול בן 9 יום לאיים המלדיביים. בהזדמנות זו אנו ממהרים את השעות האחרונות באי של וילמנדוהו לפני היציאה לאי האחרון במסענו: הנופש האי Meeru.

זה היה הבוקר האחרון שלנו בוילמנדו וידענו שחלק מהלב שלנו יישאר שם. אז, להיפרד מהאי, אנו קמים שוב בשעה 5:30 לפנות בוקר עם שנורקלינג.

באותו יום נסענו לחלק הצפוני של האי שעדיין לא חקרנו, אז הלכנו לאזור "וילות המים" ונכנסנו לאחת הכניסות המסומנות. בכל אזור הלגונה יש צפים ומצופים עגולים. המצופים מציינים את האזורים דרכם ניתן להיכנס ללגונה והצפות מסודרות כל כמה מטרים כדי לתמוך בכם ולנוח מעט. חשוב מאוד להיכנס לאזור המצוף ולצאת ממנו, שכן האי כולו מוקף באלמוגים וחשוב מאוד לא לפגוע בהם.

נכנסנו למים וזה היה מדהים. זה קצת מסובך לתאר את כל מה שראינו. היו הרבה גדות של דגים בצבע בהיר מאוד שאכלו פלנקטון סביב האלמוגים. ראינו גם מיניביבים. אלה נוטים להתקרב מאוד לחוף וניתן לראותם מהחוף, אך אינם סובלים מכיוון שהם לא מזיקים. מה שהעניק לנו קצת יותר רושם היה הכריש הבוגר שאנחנו רואים בעומק הים. רק הצללית שלו הייתה אינטואיטית בעומק מטרים, אך זו עדיין הייתה דימוי מרשים.

המשכנו לשחות לאורך השונית וראינו צב. הוא היה קטן כמו זה שראינו יום קודם במהלך טיול קרני המנטה והצבים. זה היה יפה מאוד, אבל באותו הרגע חילקתי את תשומת הלב כי כמה מטרים משם היה מדוזה ודאגתי שהגאות תביא אותי אליו. המדוזה הייתה גם יפה מאוד מכיוון שהיו לה צבעים מדהימים. היינו במים קצת יותר משעה והחלטנו לעזוב לפני שהשמש מגרדת יותר. בצאתנו היינו צריכים לשחות הרבה כי היה לנו את הזרם נגד. שנורקלינג זה מעבר, אך אם אינכם מוכנים פיזית עדיף שתעשו זאת עם מדריך מלונות כך שהוא יהיה מודע אליכם ויראה לכם היכן להיכנס, לצאת ולשחות ללא קשיים.

אחרי ארוחת הבוקר הלכנו למלון 'בריכת האינסוף' לבלות את הבוקר בשקט. היינו שם כל הזמן ושוחחנו עם אורחי מלונות אחרים שעשו את החופשה השביעית שלהם בוילמנדוהו. הם אמרו לנו שהם אוהבים את זה ושכל שנה הם מצפים לחזור. האמת שהצוות כל כך קשוב ונעים והמקום כל כך חולמני, שלא מפתיע אותי. בנוסף, הם הסבירו כי המלון מעניק יחס מיוחד ללקוחות שחוזרים על עצמם כ"שדרוגים "בחדרים או דקות נוספות בעיסויים. אנו שמים לב!

אחרי שאכלנו במזנון, הגיע הזמן להיפרד מהאי. בשעה שלוש יצא מטוס הים שלנו למאלה ולעבור מאוחר יותר לאתר הנופש Meeru, שהיה אמור להיות התחנה האחרונה שלנו במלדיבים.