אסיה

ברוך הבא לאתר הנופש האי וילמנדויו

חשבון חדש של טיול בן 9 יום לאיים המלדיביים. הפעם העברנו את שעותינו האחרונות ב אתר הנופש האי קרדאו ובאמצע הבוקר נצא לאי חדש במלדיבים. ואז אנו אומרים לכם את ההגעה בשעה אתר הנופש באי וילמנדויו.

זה נראה הרגל, אבל באותו בוקר קמנו בשש בבוקר לטבול בחוף הים. באופן ספציפי, באזור "וילות מים" באי קורדו. מכל אזורי האי, זה זה שהכי אהבנו ובאותה תקופה ידענו שנהיה רגועים.

בשבע היינו בקצה היציאה ביותר של גדת החול מול "וילות המים" והיינו לגמרי לבד. שם ניצלנו את ההזדמנות לרחוץ במי הטורקיז הסובבים את החוף וליהנות מהנוף הנפלא שהיה לפנינו. בסמוך הייתה מסעדת Sangu, שכוללת "בריכת אינסוף" וקצת אחר כך הגענו לספוג בבריכה לפני שהלכנו לארוחת הבוקר ועשינו את תבדוק.

באותו בוקר יצאנו מקורדו לבקר באי של אטול אחר. אחת מסיבות הנסיעות למלדיביים היא שכדי לעבור מטול אחד למשנהו אתה תמיד צריך לעבור בשדה התעופה הבינלאומי מאלה, שמשמעותו צריך לשלם שני כרטיסי טיסה לים.

הטיסה מקורדו למאלה הייתה טובה בהרבה מהטיסה לכיוון אחד. השמיים היו צלולים ויכולנו ליהנות מהאיים והאטולים מהלמעלה. אני ממש ממליץ לך להישאר על אי אליו אתה צריך להגיע במטוס כדי להיות מסוגל להרהר במחזה יפהפה זה.

כשהגיעו לטרמינל המטוס, הם הפרידו בין התיקים שלנו לשאר ולקחו אותנו לחדר ההמתנה של המלון שלנו עד שיצאנו צ'ק אין. בין זה בדקנו והטיסה יצאה, עברו רק 30 דקות, ולכן הופתענו לטובה מאוד מרמת האפקטיביות ההיא.

ממאה לאי וילמנדהו זה לקח רק 30 דקות. Vilamendhoo ממוקם בקצה הדרומי של אטול Ari והטיסה שלנו ביצעה כמה עצירות באותו אטול. ירדנו בשנייה. מכיוון שחוף Vilamendhoo מאוד רדוד, מטוס הים לא יכול היה לעצור באותו מלון. אז הוא עצר ליד משטח עץ קטן באמצע הים ושם ירדנו. המטוס עזב וכמה שניות לאחר מכן הגיעה ספינה מהמלון שאספה אותנו והשאירה אותנו במהירות בדלפק הקבלה.

האי וילמנדוהו קטן מקורדאו, אורכו רק 900 מטר ורוחבו 300 מטר, כך שהוא פועל ברגל ללא בעיות. בניגוד לקורדו, אין כאן עגלות חשמליות להעברת לקוחות, וזה לא יהיה הגיוני עם כמה שהיא קטנה גם היא. במלון 184 חדרים ואנחנו התארחנו ב"ווילת גן ", סוג של חדרים שנמצא בתוך האי, אך עם חדר אמבטיה חיצוני ומרפסת קטנה. החדרים עם ביקוש רב יותר הם "וילות החוף" ו"ווילות המים ", שמצאנו יפה יותר מאלה בקורדו.

החוף טוב מאוד, אם כי שחיקת הים משאירה חלק מהאזורים ללא חול ונבנים שובר גלים קטן בכדי להימנע ממנו. למעשה, Vilamendhoo הוא חתיכה קטנה של גן עדן עלי אדמות. לא רק בגלל הצמחייה, החול בחוף הים והכחול בצבע טורקיז שבחופו, אלא גם בגלל שונית האלמוגים המדהימה שעוטפת אותו. הוא כה גדול וכה קרוב לחוף, עד שאפשר להגיע אליו ולהשאיר אותו באזורים המסומנים על ידי מצופים.