אסיה

פעילויות באי קרואדו

אנו ממשיכים עם הסיפורים של טיול בן 9 יום לאיים המלדיביים ובמקרה זה אנו חוקרים את האי הלאה ורואים מה אחרים פעילויות ניתן לעשות ב אתר הנופש האי קרדאו.

מי אומר את זה ב האיים המלדיביים אין הרבה מה לעשות? ובכן, עצמי כמה ימים לפני שהלכתי למלדיבים. בהיותי יעד חוף, חשבתי שזה לא ייעשה בשבילי, מכיוון שאני לא אוהב להכין את "הקרוקט". אבל כמה טעיתי ...

הבוקר התחיל עוד מעט, מהר מאוד, כשקמנו לפני שש לראות את השמש זורחת. הלכנו עשר הדקות מ"וי חוף הים "לחוף ליד המזח. באותה שעה מוקדמת היינו רק אנחנו וכמה עובדים שהתחלנו לכוונן את הנופש.

לא נמאס לנו לצלם עם שחר.

יום לפני כן השקיעה לא הייתה יפה במיוחד מכיוון שהיה מעונן מאוד ובאותו בוקר זריחה הוא היה באותו מסלול. למרבה המזל, אחרי שהמתין קצת הייתה תקופה שהשמיים התבהרו מעט, מספיק כדי ליהנות מכל צבעי השחר. לאט לאט, וככל שהשמש עלתה, הופיעו צבעי הטורקיז של המים המקיפים את האי.

אלה תמונות שתמיד ראיתי במגזינים. אז להיות שם, לחיות את זה לחיות, עם הרגליים על החול הלבן וספוג במים הטורקיז האלה זה היה כמו להיות בגלויה גן העדן

ארוחת בוקר במסעדת בונתי: שימו לב שהאדמה היא חוף חולי

בערך בשבע וחצי הלכנו לארוחת הבוקר בשעה מסעדת בונתיבקרבת הקבלה הראשית של המלון. המסעדה הזו היא זו שנפתחת מוקדם יותר בכל אתר הנופש (בסביבות 7 בבוקר) וכשהגענו כבר היו כמה שולחנות תפוסים. הוא ארוחת בוקר בכל המסעדות של המלון הוא מורכב ממזנון עם מגוון גדול של תוצרת טרייה: פירות, לחם, נקניק, טורטיות מבושלות לפי הטעם ולחיות, וממתקים, ממתקים רבים. אכלנו מספיק ארוחת בוקר לחוזק, מכיוון שהיום הזה היה מאוד אינטנסיבי. לפעילויות שכבר עמדנו בראש הוספנו שתיים נוספות, אז נצטרך את כל האנרגיה האפשרית.

בשעה 9:30 אנו נפגשים בדלפק הקבלה לביקור באזור מקלט הצבים מהאי נייפרו. מצאנו זאת סיבה מעניינת וגם הזדמנות טובה לדעת איך החיים באי רגיל, החיים האמיתיים באיים המלדיביים. כדי להגיע לשם לקחנו ספינה ששטה דרך הכביש אטול לביאתי. עברנו דרך איים שונים, חלקם לא מיושבים, ואחרים עם מתחמי מלונות. ראינו אפילו את מסכת הקשת של ספינה שקועה שבלטה בים.

האי נאפרו

ה האי נאפרו זהו האטול המאוכלס ביותר. יש בה כ 5000 תושבים, אבל כמו Kuredu, אתה בקושי רואה אנשים. הרחוב לא סלול, כולו חול חוף דחוס ויש כמה חנויות, סניף דואר וסניף של בנק המלדיביים. זו מדינה מוסלמית שנשלטת על פי החוק של השריעהלכן בביקור באי מיושב אתה צריך להתלבש כמו שצריך.

טורטוגיטה בהחלמה

הוא מרכז התאוששות הצבים זה היה קצת מרופט, באמת. זה היה מקום שנבנה בערך עם מכלי מים שונים שבהם היו להם צבים, לעתים קרובות חיות מחמד שאנשים לא יודעים לשמור עליהם, ושהמרכז דואג ומחזיר אותם לים כאשר הם מתאוששים. ישנם גם צבי בר שהדייגים מוצאים ואינם בריאים. למרבה הצער, במרכז יש חסרונות תקציביים רבים והם עושים ככל יכולתם בעזרת המבקרים שהם מקבלים. עם זאת, טיול זה נראה מעט מאכזב עבור המחיר ועל מה שביקרנו בו, למרות שהוא נתן לנו את ההזדמנות לראות קצת יותר טוב איך החיים מחוץ לאתרי הנופש.

בזמן שעשו את העיסוי, צפיתי בדגים קטנים עוברים.

בסרט "הכל כלול פלוס" כללנו א עיסוי חינם של 15 דקות וכדי ליהנות ממנו הלכנו ספא דוניה. מה שהכי אהבנו בספא הזה הוא שחדרי הטיפולים בנויים על המים, ומתחת לאלונקה יש חלונות קטנים שבהם ניתן לראות את הים והדגים עוברים בזמן שאתה מטופל. זה היה מאוד יפה תוך כדי מנוחה. עשינו רק את העיסוי של 15 דקות הכלול ב"כל הכלול פלוס ", אך ישנם גם טיפולים אינטנסיביים יותר החל מ 100 $ או תמורת 79 $ תוספת אם ישלים את הבונוס החינמי בן 15 הדקות.