אפריקה

מהמלכה אליזבת לבווינדי או "הלילה הגרוע ביותר בחיינו"

להלן חשבון חדש של טיול לאוגנדה מה שעשינו באוקטובר 2012. בהזדמנות זו נספר לכם את הלילה הגרוע ביותר שחיינו אי פעם בטיול. כי כשנוסעים, הכל לא תמיד נפלא ובטכניקולור ומי שאומר אחרת משקר או לא נסע בעוצמה.

באותו בוקר הסתיים הספארי שקיבלנו עם רד צ'ילי. לפני שהתחלנו את הדרך הארוכה חזרה לקמפלה, עשינו סדנה כדי ללמוד כיצד ליצור שרשראות מסורתיות עם נשות קהילת קיקורונגו. היעד הבא אחרי ספארי המלכה אליזבת היה היעד הפארק הלאומי ביער בלתי חדיר בווינדי, שעל פי המפה נראה הבא. אז חשבנו: "מדוע שמונה שעות נוסעות לקמפלה וחוזרות שוב דרומה ומוצצות חמש עשרה שעות באוטובוס כשאנחנו כל כך קרובות ברגע זה?

אתה רואה כמה קרובים שני הפארקים?

אז ביררנו אם יש דרך לעשות זאת סע מהמלכה אליזבת NP לבווינדי בתחבורה ציבורית או במונית. משם לא היה קו אוטובוס המחבר בין שני האזורים והתחבורה הציבורית הייתה מוגבלת מטאטוס (טנדרים משותפים), אך איש לא ידע בוודאות אם ניתן לכסות את המסלול הזה על ידי קישור אחר מטאטוס וביום אחד. אפשרות להישאר באמצע שום מקום בשעות הלילה הייתה אפשרות גדולה מאוד. האפשרות היחידה האפשרית הייתה לנסוע במונית והמלון הציע לנסוע עם נהג מקומי תמורת 90 אירו. בדרך זו היינו מגיעים לבווינדי בפחות מארבע שעות. מצאנו את מיטב הרעיונות.

באותו בוקר למדנו להכין סלים.

לאחר סיום סדנת המלאכה פנינו לבווינדי. 80% מהכבישים בהם נסענו לא היו סלולים. מצאנו דרך כל כך בוצית שמשאית אפילו נתקעה, ואז מסלול כל כך יבש שהיה רק ​​אבק בכל מקום. שאלנו את הנהג שלנו אם הוא יכול לעצור בבנק כדי להיות מסוגל להחליף כסף ומצאנו אחד באמצע שום מקום, בעיר שנראתה כאילו נלקחה ממערב הרחוק אך בגרסה אפריקאית.

ללמוד להכין שרשראות

בהמשך המכונית עברה מול מחנה פליטים של האו"ם שהזכיר לנו שאנחנו מתקרבים לגבול עם הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. חבר אומר שכל המדינות שיש בהן שונות כלשהי של המילה דמוקרטיה בננומטוריה שלהן מכיוון שדווקא המדינה חסרה אותה והקונגו היא דוגמא חיה לכך.

קטעים אלה עשויים עם גזרי מגזינים.

בצהריים אנו מגיעים לבוטוגוטה, עיירה שבע עשרה קילומטרים מ Nw Bwindi ושם יוצא האוטובוס לקמפלה. ביקשנו מהנהג להשאיר אותנו שם, מה הייתה טעות גדולה ותחילת דעיכה של ה טיול לאוגנדה.

ההסעות שלנו מהמלכה אליזבת לבווינדי

כוונתנו הייתה לשלוט באוטובוס בכדי לדעת לוחות זמנים, (האוטובוס יוצא בארבע לפנות בוקר, מידע זה הושג ברגע שהגענו), ומדוע לא להודות בכך, מכיוון שהגענו יום לפני ושינה בבווינדי הייתה מאוד יקרה, החלטנו לישון ב בוטוגוטה כי זה היה הרבה יותר זול. באותה תקופה הייתה לנו הרוח ההרפתקנית ברמות גבוהות מאוד, ומכאן שהנפילה הייתה כה גדולה. אינך יודע על מה אנו מצטערים שלא רצית להוציא סכום של 120 $ נוספים.

עצרו בקיהיהי כדי ללכת לבנק.

בשלב זה, יש צורך להניח רקע כלשהו על השולחן כך שיבין את מה שקרה אחר כך. זה היה הטיול הראשון שעשינו ל- a אזור עם מלריה ולכן הפעם הראשונה שלקחנו את מלרון, המניעה למחלה זו. מלרון עשויה לייצר כמה תופעות לוואי; לדוגמה, אצל כל אחד מכל 100 אנשים היא יכולה לגרום לנדודי שינה, ב -1 מכל 1000 חרדות ובמקרים מאוד נדירים מאוד, פרנויה. ובכן, הגורל רצה את איזבל מתוך אותו "1 מיליון" וכשהגענו לבוטוגוטה היו ימים עם התסמינים השליליים האלה.

הרחוב הראשי של בוטוגוטה

נשארנו במוטל היחיד המתפקד בעיר: העיר מלון עץ ירוק. זה היה בסיסי מאוד, החדרים היו מסודרים סביב פטיו והייתה להם מיטה, חדר אמבטיה שבמקום מקלחת היה ברז ודלי ורשת יתושים מלאה בחורים. זה ממש לא היה כל כך גרוע, בסגנון טיול להודו איזבל הייתה במקומות גרועים ומלוכלכים בהרבה.

מלון גרין טרי בבוטוגוטה

במלון היה בר אחד בלבד ללא מסעדה, אז יצאנו החוצה לבדוק אם נוכל למצוא מקום לאכול בו. בוטוגוטה היא עיירה קטנה עם רק כמה חנויות מכולת מאובקות וכמה מבנים בשורה ברחוב מסלול. למעשה, נראה שהעיירה גדלה מכיוון שהיא נקודת הסיום של האוטובוס לבירה, כך שמציאת מקום לאכול היה כמעט נס. המקום היה בסיסי כמו התפריט, היה להם רק תבשיל של בשר וקטניות והמקום היה כל כך לא היגייני עד שאיזבל העדיפה לצום.

חדרי עץ ירוק

בבוטוגוטה לא היה הרבה מה לעשות ושאלנו אם יש קפה אינטרנט בקרבת מקום (לשאול מה לא יישאר). עד מהרה קמנו בכמה חתונה-חתונה (אופנועים) שהשאירו אותנו במקום עם מחשבים שנמצאים קילומטר אחד מהמלון. שם היינו מחוברים זמן מה בזמן שהשיטפון האוניברסלי נפל בחוץ.