אפריקה

לנסוע לבוטסואנה ברכב. מסלול מיוהנסבורג לסרובה

באותו בוקר היה לנו יום נהיגה ארוך קדימה. השארנו את יוהנסבורג לאחור חוצים את גבול בוצואנה לאוכלוסיית סרוו. בשלב הבא אנו מתארים איך זה הלך לנסוע בדרום אפריקה ואיך עברנו את גבול הסחף של מרטין בבוצואנה.

ה- GPS אמר לנו שיש לנו כמעט שש שעות של נסיעה לפני כן, ולכן החלטנו לעזוב את הצימר שלנו בפרברי סנדטון, יוהנסבורג. קצת אחר כך מחצי שש התחלנו את המכונית וזה כבר היה יום. למעשה, זה כבר התחיל להיות חם למדי. כשנוסעים בדרום אפריקה ובוצואנה עליכם לקחת בחשבון את שעות השמש מכיוון שאתם חייבים להימנע מנהיגה בלילה בכל מחיר. בנובמבר השמש עלתה בשעה חמש וחצי בבוקר ושקעה מעט לפני שבע אחר הצהריים.

תא המטען מוכן להרפתקה

בהיותו בוקר יום שני, הכביש המהיר ליוהנסבורג היה די התמוטט. למרבה המזל, הלינה שלנו הייתה בפאתי סנדטון, וכשנוסעים לכיוון פרטוריה, התנועה הייתה די חלקה כדי לצאת מהמגנטיות.

נהיגה בדרום אפריקה

לפני שעזב את הצימר שלנו, הבעלים נתן לנו טיפ: «סע בזהירות ואל תחרוג ממגבלת המהירות. המשטרה בדרום אפריקה מושחתת מאוד ומנצלת כל תירוץ שיוחד. אם הם יעצרו אותך, אל תיכנע לשוחד ויבקש מהם לשלם לך את הקנס. למזלנו, לא היה לנו שום מפגש עם המשטרה, אבל נכון שבמהלך המסע ראינו כמה סוכנים מבצעים בקרות מהירות.

ה כבישים מהירים בדרום אפריקה הם די טובים. הם סלולים היטב, יש מספיק נתיבים (בין שלוש לחמש) ואזורי השירות נהדרים: מסעדות, חדרי אמבטיה נקיים, כספומטים וחניה מוצלת. בכביש המהיר שלקחנו היינו חייבים שלם ארבעה אגרה של 8.50; 40, 32 ו -13 סניפים. בטיול זה יכולנו לשלם בכרטיס אשראי ללא בעיה. עם זאת, בדרך חזרה הזכיין בכביש המהיר היה צריך להיות אחר והם לא קיבלו שום כרטיס ספרדי, ולכן עדיף לשאת מספיק שדות למעלה למקרה.

אזור השירות של דרום אפריקה

לאחר 235 ק"מ על הכביש המהיר N1, אנו ממשיכים על הכביש N11, שהוא דרך חד כיוונית רגילה, למשך 200 ק"מ נוספים לגרובלרסבורג, שער היציאה לדרום אפריקה. כמה טיפים על מסלול זה: הדרך סלולה למדי, אם כי ניתן למצוא את הגבורה המוזרה ואת פיסת הגלגל המוזרה המתפרצת באמצע. מגבלת המהירות יכולה לעבור מ -60 קמ"ש ל -120 קמ"ש, אך עליכם ללכת עם עין מכיוון שתוכלו למצוא מכוניות ומשאיות מאוד איטיות.

טיפ נוסף הוא שברגע שיצאתם מהכביש, תדלקו את המכל במוקופנה, עיירה די גדולה ומלאת חיים 25 ק"מ מיציאה מהכביש המהיר. מנקודה זו כמעט ואין תחנות דלק וביניהן עשויים להיות קילומטרים רבים. הטיפ האחרון: לפני שתדלוק, שאל תחילה איך אתה יכול לשלם. מחוץ לכביש זה נדיר מאוד שהם מקבלים כרטיסי אשראי, כך שתצטרכו לשלם במזומן. עצרנו בתחנת הדלק, וכשאנחנו הולכים לשלם, הם אמרו לנו שזה בטח במזומן וזה לא הגיע אלינו. למזלנו, הייתה קופה באותה תחנת דלק ... תודה לאל! כעובדה אינפורמטיבית: שילמנו 295 סניפים עבור 23 ליטר בנזין.

עמדת גבול גלוברסבורג, דרום אפריקה

חצו את הגבול בין דרום אפריקה לבוצואנה בגרובלרסבורג - הסחף מרטין.

כשעברנו את הגבול הייתי רוצה שמישהו היה מסביר לי בפירוט איך היה התהליך. זה יכול היה לחסוך לי את הגועל שבא לי לחזור בבוצואנה כדי לחזור לדרום אפריקה לחפש את חותמת היציאה. להלן אני מסביר ביתר פירוט.

ברגע שתגיעו לנקודת הגבול של גרובלרסבורג, הסוכנים יתנו לכם פיסת נייר בכניסה שתצטרכו לקחת למשרד ההגירה. אתה מחנה את המכונית מקדימה והולך קודם ל"מכס ", שם אתה צריך ללכת לחלון" אין מה להכריז ". לאחר שאטמת את הדרכון והנייר שלך, אתה צריך להמשיך קצת יותר משמאל היכן שנמצאים חלונות "ההגירה". הדרכון שלך יוטבע שם כשיצאת מדרום אפריקה. כאשר הדרכון שלך אטום, אתה נוסע במכונית לנסוע כמה מטרים לתא מקורה. שם צריך להראות את הדרכונים והנהג צריך לרדת כדי שהקצין יוכל לבדוק שבמכונית יש את המסמכים כדי לעזוב את הארץ. חשוב מאוד שחברת השכרת הרכב שלך תעניק לך את התיעוד הדרוש כדי להוציא את המכונית מהארץ.