אסיה

תירגע בג'איסאלמר ופנה לג'ודפור

זה היה הבוקר האחרון שלנו בעיר ג'יזלמר ובאותו יום היו לנו מעט צמחים כי בשעה ארבע וחצי שלנו רכבת לג'ודפור.

לאחר ארוחת הבוקר, אנו יורדים בשקט לעיר כדי ללכת לים גדי סגר זוהי בריכה שנמצאת כרבע שעה הליכה מהקיר והייתה בעבר מאגר המים הראשי בעיר. כרגע הוא מוקף במקדשים שונים ותוכלו לשכור קטנוע או סירה לטיול שם.

השכרת קלנועית לשני אנשים למשך חצי שעה עולה 50 רופי והחלטנו להסתובב לתת את הדוושות. כשבוחרים קלנועית, נותר לנו עם אחד הגיקים הכי בצורת תנין שזכה בשוליים צמודים מאוד נגד הברבור הכחלחל.

בילינו את 30 הדקות שלנו בבריכה ובריכה למטה עד שהגיע הזמן לעזוב. בסמוך לבריכה יש מוזיאון קטן של תרבות ובובות של רג'סטאן שהחלטנו להיכנס אליו לאחר התעקשותו של הילד שמוכר כרטיסים, אבל האמת שלא היה לו מעט. בחלק מהחלונות הראווה היו כמה חפצים מלאי אבק מסורתיים ולא היה שום סימן הסבר.

חזרה לעיר, יצאנו לקניות בשוק, קנינו וינדיס, ביי וקמח חומוס להכנה פקורות בבית באותו יום שכנענו את מהנדרה ללכת לאכול איתו. סוניה ואני רצינו להזמין אותו להודות לו על כל מה שהוא עשה למעננו. מהנדרה בחרה ב מסעדת מוניקה שנמצא ממש מול הכניסה הראשית של המצודה.

הוא מסעדת מוניקה לא במסעדה הייתי בוחרת אפריורי, אבל האמת שהופתענו מאוד לטובה. האוכל היה טוב מאוד ומחיר טוב מאוד. למעשה, מהנדרה הסביר שהוא התחיל לעבוד במסעדת המלצרים ההיא, אך הוא עזב כי הרוויח מעט מאוד כסף. שם אכלנו א ביריאני (אורז) פטריות וגבינה וא קורמה צמחית. הכל נדרש שוב.

לאחר הארוחה חזרנו למלון לחפש את הדברים שלנו ולהיפרד מדיליפ, שהתייחס אלינו גם בחיבה רבה באותם ימים. כבר ציינתי את זה בערך הראשון על ג'יזלמר: העיר ההיא הפכה להיות המועדפת עלי בכל הטיול ואני מקווה לחזור יום אחד עם בן זוגי כדי ליהנות מכמה ימי רומנטיקה. תוצרת הודו.

בתחנה היה לי גוש קטן בבטן כשהגיע הזמן להיפרד מהנדרה. תמיד אהיה אסיר תודה על כל העזרה שהענקת לנו ועל הטיפול המשפחתי שהענקת לנו. הוא הפך את המסע שלנו להודו למיוחד במינו.