יומני נסיעות

ההרפתקה מתחילה: הגעה ליוהנסבורג

לפני קצת יותר משנה טסנו הביתה קצת למטה כי טיול לאוגנדה זה לא נגמר כמו שציפינו. עם זאת, למרות שבאותה תקופה נשבענו שלא ניסע שוב בעונה ארוכה (זה לא נמשך זמן רב), כמעט שתים עשרה חודשים לאחר מכן חזרנו לאפריקה כדי להגשים את החלום שלנו: לראות את דלתא של Okavango.

לאחר חודשים של הכנה, טסנו דרך פריז ליוהנסבורג באזור איירבוס 380, המטוס המסחרי הגדול ביותר בשוק, מכיוון שיש לו שתי קומות וכ -500 מושבים לנוסעים. בזמן שהסתכלנו דרך חלון הטרמינל, לא יכולנו להפסיק לחשוב אם חתיכת המטוס הזו תוכל להמריא ... וקיבלנו את התשובה מעט מאוחר יותר.

למרות גודלו הגדול של המטוס, אין מעט מקום בין המושבים. בקומה התחתונה, מושבי כיתת התיירים מיושרים במושבים 3-4-3 ובמסדרונות יש מספיק מקום למארחות להגיש אוכל ושתייה. זה נותן תחושה של להיות בפחית סרדינים. עם זאת, אליו התחיל המטוס לנוע למסלול ההמראה, נראה שהוא אפילו לא זז. לאיירבוס A380 שלוש מצלמות חיצוניות איתן הנוסעים יכולים לראות ממושביהן ולחיות כיצד ממריא ונוחת, מה שהיה מעניין ובאותה עת מוזר. במהלך ההמראה המטוס היה כמו משי ובמהלך כל הטיסה בקושי שמנו לב לסערה. כמו כן, כמעט ולא נשמעו רעשי מנוע בתוך המטוס. לוג'וזו.

בשעה שנקבעה, נחתנו בשדה התעופה ביוהנסבורג, עברנו בקרת דרכונים (אין צורך בויזה אם אתה ספרדי) והלכנו למשרד אוויס כדי לאסוף את המכונית ששמרנו. זו הייתה מכונית בגודל בינוני בגולף, אך רק חודשיים לפני כן נרשמנו לחברת Avis Preferred, שהיא כרטיס הנאמנות החינמי של אוויס.

הדבר הטוב בקבלת כרטיס זה הוא שאתה חוסך מספיק תורים, מכיוון שיש להם דלפק בלעדי לחברים, ובנוסף, ברגע שאתה עושה את זה, כברכה הם נותנים לך שדרוג בשכירות הבאה שלך אז באותו מחיר קיבלנו טויוטה קורולה עם תא מטען ענק.

בנוסף, החלטנו לגבות את הביטוח הנוסף סופר שומר (18 רנדים ליום) המכסה גלגלים וירחים. נאמר לנו שאם נוקב גלגל או שהירח נשבר, נוכל ללכת למשרד אוויס הקרוב לתקן את זה. בנוסף, כאשר הזמנו את הרכב דרך טוויטר אצל אוויס בספרד (@Avis_Spain) והזהרנו אותם כי אנו מוציאים את המכונית מהארץ, עם הגעתם לשדה התעופה כבר היה להם את כל התיעוד שהיה מוכן לחצות את הגבול. זה כל כך הרבה יעילות!

לאחר שברכב, הלכנו לסמוך מחסן בחוץ שעבורכם תמצאו רעיון הוא סוג של דקאתלון של פעילויות בחיק הטבע. שם קנינו שתי פחיות דלק מטאליות של 20 ליטר (300 סנדות כל אחת) ואביזר מוארך (130 סניפים) כדי להקל על ריקון מיכל הדלק למיכל. כמו מהערים הגדולות, תחנות דלק הן נדירות והמרחקים ארוכים מאוד, אנו מעדיפים לקנות תופים כדי לנסוע בשקט.