אפריקה

תירגע בקאסאנה וחזור לדרום אפריקה

להלן חשבון חדש של טיול לבוצואנה. לאחר ביצוע א ספארי בפארק הלאומי צ'ובה ו לשחות במפלי ויקטוריהאנו לוקחים יום של רגיעה ראויה היטב לפני היציאה לדרך בדרך חזרה ליוהנסבורג.

באותו בוקר האזעקה לא נשמעה בשעות מוזרות, וגם לא תוכננו שום תוכניות. כשאתה מטייל אתה שוכח לעתים קרובות שאתה בחופשה, ואני לא יודע אם הם דברים בעידן, אבל בכל פעם שאנחנו צריכים לצאת לטיולים בצורה רגועה יותר, כך שבאותו יום אנו מקדישים עצמנו לעשות דבר.

אם כי אם אנו כנים, יום המנוחה כביכול עמד להיות ספארי מחבת נקסאי עם לילה מתחת לכוכבים, כמו ב המדבר הלבן במצרים. עם זאת, תחילת העונה הגשומה גרמה לביטול התוכנית ביום הקודם. "יתכן שאם ניכנס לפארק אנו נתקעים ולא נוכל לצאת משם בימים", אמר לנו מדריך חולות הפילים יום קודם. התחלנו לחפש במהירות אלטרנטיבות, שקלנו אפשרות לנסוע לגבררון ולחקור את ערי האזור, אבל גברונה רחוקה מאוד מקאסאנה והשלכנו אותה מחוסר זמן.

אחת החיות של מרכז קרקל בקאסאנה

אז, בלי למהר אבל בלי הפסקה, אכלנו ארוחת בוקר במלון ובהמשך יצאנו לטיול סביב קסאנה כדי לראות מה יש שם. הוא המרכז העירוני של קסאן קטן מאוד, רק רחוב ראשי עם כל המלונות וזוג מרכזים מיני מסחריים. בניין מעט מוסתר מאכלס את משרד התיירות בבוצואנה בעיר ו אחד ממשרדי התיירות חסרי התועלת שאיתו נתקלנו חיים מטיילים. במקום היו רק מספר עלונים של מלונות וחברות ספארי, והאחראי לא עזר רבות, מכיוון שהוא לא ידע מה להמליץ ​​לנו לעשות באותו יום באזור. הדבר היחיד שהציע היה סעו לאי אימפלילה בנמיביה, אבל השלכנו את זה מכיוון שהמשמעות הייתה שצריך לחצות גבולות שוב.

הנחש הזה נמצא במלון מפואר O_O¡

בסופו של דבר החלטנו להסתובב באזור לראות מה מצאנו. בכביש מקאסנה לשדה התעופה ראינו שלט ראשוני המציין את מרכז המגוון הביולוגי הקרקאלי והחלטנו להיכנס ולחפש. במבנה קטן זה הם אחראים להצלת כל בעלי החיים במצב ירוד ומחוץ לסביבתם הטבעית. אחד האזורים המעניינים של העיר זה הנחשים. בדרך כלל, כאשר בית מלון או יחיד מוצאים נחש (ובמיוחד אם הם רעילים) הם פונים למרכז הקרקל והם דואגים לנחשים עד להכנסתם מחדש לטבע.

בנוסף, במרכז זה תוכלו לערוך ביקור אצל אחד המטפלים שמסביר בפירוט את העבודה שהם עושים שם ואילו בעלי חיים יש להם ברגעים אלו.