אפריקה

יער רוטט יער וגינת המשחקים של הענק

אנו מביאים לך חשבון חדש של טיול בן 15 יום דרך נמיביה שעשינו בחינם באוגוסט 2016. בהזדמנות זו, הלכנו בדרך לבירת המדינה, אך עשינו כמה עצירות בדרך שלא הותירו אותנו אדישים. האם אתה מלווה אותנו ליער עץ הרטט ולגן המשחקים של הענק?

בשש בבוקר היה שעת יום לחלוטין, אז אספנו את המזוודות והלכנו לקופאית של המלון כדי לראות אם נוכל להשיג את הדולר הנמיבי הראשון. עם זאת, לאחר שחשב זמן מה, הכספומט הודיע ​​לנו שהוא לא יכול לספק לנו מטבע. "שום דבר לא קורה, נמצא מאוחר יותר בנק", אמרנו לעצמנו. בשבע יצאנו מהבקתה שלנו בבית מחנה פליקס ואנחנו עוברים ליד תחנת הדלק של העיר למלא את הטנק ולהתחיל בצעדה. אבל תחילה פנינו למרכז העיר כדי לנסות להשיג כסף מסניף הבנק. לרוע המזל נראה כי בנק ווינדהוק היה נחוש בדעתו לשלול מאיתנו מזומנים, אז הלכנו לתחנת הדלק, אכלנו ארוחת בוקר בווימפי ומילאנו את המיכל. למזלנו הצלחנו לשלם עבור דלק בשדות דרום אפריקה וארוחת בוקר עם כרטיס אשראי. לבסוף בערך שמונה בבוקר יצאנו סוף סוף לווינדהוק, בירת המדינה.

אחרי שעה וחצי של דרך הגענו לג'נאו, שם עצרנו בתחנת הדלק של מעטפת כדי ללכת לשירות ולראות אם יש לנו יותר מזל עם הקופאית שהיו להם שם. עם זאת, זה היה גם מבנק ווינדהוק ולא הייתה שום דרך להפיל את הפסטה. אז אנו עוקבים אחר המסלול בתקווה שיהיה לנו יותר מזל קיטמנסק.

הדרך הייתה ארוכה, כמעט ללא תנועה, והאספלט באזור זה של הארץ מעט יותר מחוספס אך היה במצב טוב מאוד. כמעט ולא הייתה כתף וכל כמה קילומטרים מצאנו אזורי מנוחה עם שולחן פיקניק בודד.

בקיטמנשופ עצרנו שוב למלא את הפיקדון ולבסוף יכולנו להשיג כסף בכספומט של הבנק הרגיל. מכיוון שנכנסנו למרכז קייטנסמופ לשם כך, ניצלנו את ההזדמנות לבקר בכמה מבנים שנשארו עדיין מאז התקופה הקולוניאלית הגרמנית: הכנסייה, שהוא כיום מוזיאון, והישן סניף דואר קיסרי, שהיא כיום משרד התיירות (הוא היה סגור).

15 ק"מ מקיטמנשופ נמצאת יער רוטט יער. זהו יער סקרן של אלות דיכוטומות המאה שנמצא בתוך חוות גריגאנוס. כדי להגיע לשם אנו לוקחים את כביש C16 ואז את C17, שאינם סלולים. למרות שהשלטים הצביעו על כך שהמהירות המרבית בכביש זה הייתה 100 קמ"ש, לא העזנו לחרוג מ 50 קמ"ש. הסיבה היא שהכביש היה מלא מהמורות וביכולות שגרמו לרכב לרטוט בצורה קשה ואפילו לשלוט בעלויות. כדי לגשת ליער עץ הרעדה עליכם לעשות זאת ממגורי הגריגנוס ולשלם כניסה של 75 דולר נמיביים לאדם. אז עליכם לעקוב אחר ההוראות בתוך הנכס לאזור חניה בסמוך ליער בו עליכם להשאיר את המכונית. באופן מוזר, בגינה מול הבית ישב הכלב המשפחתי בשקט עם חזיר אפריקני שרחרח קצת שיחים את ים הפאנצ'ו.

להסתובב יער רוטט יער זה כמו להיות על כוכב לכת אחר, כי לעצים יש מראה זר. כמו כן, היינו לבד רוב הזמן. מצאנו אותם צמחים פוטוגניים מאוד. בנמיביה סוג זה של אלוורה מכונה "עץ הרוטט" מכיוון שציידי סן השתמשו בקליפתם כדי ליצור רוטט לחיציהם. בזמן שהלכנו וצילמנו, שמנו לב שבין סלעים רבים היו קנים של סוג של מרמוט שחור שראה את האופק מראש חלק מהסלעים. מאוד מצחיקים אותם.

לאחר הביקור ביער עץ הרעדה פנינו מגרש המשחקים של הענק, שטח אדמה גדול המכיל כמה תצורות סלע מעניינות מאוד, הממוקמים כמה קילומטרים משם. כדי לגשת לגן המשחקים של הענק, סעו על כביש C17 (עוזב את החווה משמאל) ונוסע מספר קילומטרים. בצד ימין תוכלו לראות נכס מגודר עם שלט על הדלת האומר באנגלית: "Giant's Play Ground, הכנס על אחריותך בלבד". אנחנו יורדים לפתוח את הגדר ונכנסים עם הרכב. אנו ממשיכים ישר כמה קילומטרים ומשאירים את הרכב באזור החניה. בחווה נאמר לנו שיש שביל מסומן ולוקח כעשרים דקות לנסוע בו.

שום דבר לא הכין אותנו לחוויה הטראומטית בה אנו עומדים לסבול בתחומי חצר הענק. מעניין שזה היה אחד המקרים המעטים במהלך טיולינו בהם ספקנו ברצינות אם אנחנו עומדים לצאת משם בחיים. אבל אני קדימה. כרגיל, הכל התנהל בהתחלה ונראה ששום דבר לא הצביע על כך שמדובר במקום מסוכן. אנו מתחילים את הסיור על ידי עקוב אחר כמה שלטים עם חצים המצביעים על הדרך קדימה. וכך, צעדנו בין קירות של סלעים סקרנים מאוד. נראה כי יש יצורים אדירים שיחקו עם הסלעים שמסביב כאילו היו משחק בנייה לילדים. וכשמסתכלים עליהם אתה תוהה כיצד יתכן שהסלעים הללו ממוקמים כך במקום שאין בו אפילו גבעות. האם יתכן שהרוח שחיקה את הסלעים האלה כל כך כדי לפרק אותם בדרך זו? זהו נוף יוצא דופן.