אסיה

טיול לקאמקורה ואחר הצהריים בשיבויה

נותרו רק כמה ימים ולמרות שאמרנו באופן עקרוני לנסוע לניקו וקמאקורה, החלטנו לעשות רק אחת משתי הטיולים. בסופו של דבר בחרנו לקאמאקורה מכיוון שהיא קרובה יותר לטוקיו.

מקדש אנגאקו בקיטה-קמקורה

כדי לנסוע לקאמקורה אתה יכול לנסוע ברכבת בתחנת טוקיו וזה לוקח בערך 55 דקות. ירדנו בתחנת Kita-kakakura והלכנו לבקר במקדש Engaku. ה- Engaku-ji הוא מקדש בודהיסטי משנת 1282 ומוקף בגנים וצמחיה רבים. האמת היא שכדאי לשלם את 200 ה- ¥ שהעלות בכניסה.

לאחר ביקור במקדש יצאנו לטרקים לבודהה הגדול. הדרך לא טובה כמו הנאקאסנדו ולפחות זה לוקח שעה וחצי. לכן רצוי להביא מעט מים.

דרך עזים לעבור מקיטה-קמקורה לבודהה הגדול.

הבודהא הגדול (דייבוצו) אינו הגדול במדינה (הגדול ביותר הוא נארה), אבל הימצאות בחוץ נותנת תחושה של להיות ענק. אומרים כי הוא משנת 1252 ובתחילתו הוא היה בתוך מקדש אך צונאמי סחף את המקדש והבודהה הייתה בחוץ. במשך 20 ¥ תוכלו להיכנס אל פנים הפסל, בתוכו זה לא משהו מהעולם האחר, אבל לא כולם יכולים לומר שהוא היה בתוך בודהה. הכניסה לראות את הדייבוצ'ו היא 200 ¥ ולוח הזמנים הוא בין השעות 7 עד 17.30.

הבודהה הגדולה

אחרי שביקרנו בבודהה ונמאס לנו מההליכה הקודמת הלכנו למצוא מסעדה לאכול, בסמוך לתחנת Hase (קו אנודן) מצאנו מסעדה עם טפניאקי בה תוכלו להכין את יאקיסובה שלכם ואת האוקונומיאקי שלכם. אני לא זוכר את שם המסעדה אז שמתי את תמונת הדלת.

דלת המסעדה בה אכלנו.

יקיסובה מספיה ואוקומומיאקי תוצרתנו.

אחרי ארוחת הצהריים ועם גלידת תה ירוק ביד, הלכנו לבקר במקדש הייס. המקדש יפה מאוד ויש לו נוף מרהיב לחופי קאמקורה. עלינו להדגיש גם את המיניאטורות להכנת מנחות ופסלים של בודהות סופר חמודות. הכניסה עולה 300 ¥ ¥ ולוח הזמנים הוא 8 עד 17 שעות.