אמריקה

טיול שני לניו יורק: סוהו, צ'יינה טאון ופסגת הסלע

יום 6. יום שלם אחרון בילינו בעיר. באותו בוקר שמרנו את סוהו להסתכל בחנויות. לארוחת הבוקר רצינו לעשות משהו מיוחד, נסענו לבלתאזר, מקום אופנתי ושם הומלץ לנו ללכת לארוחת בוקר או לאכול בראנץ '. צריך לומר שהבלתזר הוא אחד המקומות שבהם הם אומרים לך כשאתה נכנס:

- השאר את הכליה שלך בקופסה לפני שאתה הולך לשולחן שלך, תודה.

אוכלים ארוחת בוקר בבלתאזר

זה יקר מאוד, לפחות למה שאני חושב שחביתה צריכה להיות שווה, אבל לפני שמתלוננים על המחיר, בואו נדבר על המקום. המסעדה היא הקפיטריה האופיינית או המסעדה הפריסאית שעבור האמריקאים היא העליונה של השיק, אבל אפילו להעתיק את כל הרע מאלה: שולחנות קטנים כל כך קרובים לשכן שתוכלו להשתתף בשיחה של כסאות עץ לא נוחים זה. אגב, השולחן שלנו צלע והם לא באו לתקן אותו עד שהוא כמעט שפך חצי מיץ. הזמנתי חביתה של גבינה (אני יודע שאמרתי שלא אכל שוב ביצים, אבל באותו יום היה הזיקוק), עם טוסט ומיץ תפוזים. אגב, שם מיצי התפוזים ה"טבעיים "נקראים מיץ אורנג'ה טרי, אבל בשבילי שהרענן מתייחס לזה שהוא מקרר, כי אפילו לא בבלתזר שמו אותו סחוט טרי. השירות מאוד קשוב, אך האוכל גם לא היה דבר יוצא דופן. הטורטיה הייתה טובה, אך תפוחי האדמה התחממו יתר על המידה. בכל אופן, לאחר ששילמנו 30 דולר לזקן לאכול ביצים, השארנו מעט זבובים.

מבחינתי התחלנו את היום בצורה לא טובה כי אני חייב לומר שסוהו אכזב אותי מאוד. כן, זה מאוד יפה, כל החנויות מאוד אופנה, אבל אי אפשר לקנות כלום והאמת היא שכל כך הרבה pijerío התחיל לתת לי כוורות. לפעמים ג'מה ואני עשינו הימורים על כמה שיכול לחלון חלון ראווה (היא אומרת 150 ואני 350) ובסתר פנים נכנסנו לבדוק מה זה שווה:

טוב, היו 800!
זו רמה אחרת.

אחת החנויות בהן ביקרנו בסוהו הייתה נהר הפנינה, שהיא חנות סינית סופר גדולה כמעט על הגבול בין סוהו לצ'יינה טאון. החנות סופר טובה ותוכלו למצוא דברים מסין ומיפן. אחת החנויות בהן ביקרנו הייתה מחסן הבגדים, שהייתה חנות עם דברים חדשים ויד שנייה שהיו טובים מאוד. בנוסף, הפקידים היו נחמדים מאוד ודיברנו איתם זמן מה, על מזג האוויר (נושאז להתחיל שיחה) וכי כמעט כולם כשהם נוסעים לניו יורק לעולם לא עוזבים את מנהטן. בירכו אותנו שביקרנו בכל כך הרבה דברים מחוץ לאי והלכנו לבקר בצ'יינה טאון ובאיטליה הקטנה.

פנים החנות של נהר פרל.

על צ'יינה טאון, מעט יותר מה לספר מאשר לא נאמר בערכים אחרים, ועל איטליה הקטנה, האמת היא שאהבתי את זה יותר מהפעם הראשונה שהלכתי. אהבתי מאוד את האווירה של הרחובות, החנויות והצבעים. למרות שאיטליה הקטנה יותר ויותר "קטנה" מדוע צ'יינה טאון אוכלת את זה.

מסתובבים באיטליה הקטנה

שוטטנו ברחובות עד שהגענו לשוק אוכל שלם, סופרמרקט של אוכל "בריא" שיש בו גם מעדנייה עם שולחנות וכסאות לשבת ולאכול את מה שקנה. תוך כדי אכילת מחית ירקות הגענו למסקנה כי ראינו מעט מאוד סופרמרקטים בעיר. מעדניות, הרבה, אבל סופרמרקטים עם אוכל טרי, מעטים מאוד. כשחזרה לברצלונה הסבירה לי שרה, החולקת שלי באנגלית, שהיא קראה מאמר בנושא וזה עובר את המחיר הגבוה של דמי השכירות של החצרים במנהטן.