אסיה

יום באוסאקה במהלך פריחת הדובדבן (Hanami)

באפריל 2017 עשינו את הרביעי טיול ליפן במקביל לפריחת עצי הדובדבן. התחלנו את הנסיעה משדה התעופה Kansai, ליד אוסאקה. בהיותנו קרובים לעיר הזו וכפי שהיה בהזדמנויות קודמות ביקרנו רק אוסאקה במשך כמה שעות, הפעם החלטנו לבלות את שני הלילות הראשונים בעיר המטורפת הזו. אז, ובפעם הראשונה בחיי, ביליתי את הכל יום באוסאקה. במאמר זה אני אומר לך מה לראות, מה לעשות, מה לאכול ואיפה לישון באוסאקה.

טירת אוסאקה

אנו מתחילים את היום באוסאקה בביקור באזור טירת אוסאקה. הטירה מוקפת גינה מלאה בעצי דובדבן, ולכן היא מובלעת חיונית אם תבקרו באוסאקה במהלך ימי החוף hanami. ובדיוק בשביל זה, היה שווה לבקר. בימי קדם טירה זו הייתה מהחשובות ביפן, אך כיום נותר רק המגדל הראשי, שהוא למעשה שחזור של שנת 1931.

בנוסף, הפנים מודרני לחלוטין. אם זו הטירה הראשונה שרואים ביפן, לראות אותה מבחוץ זה בסדר. עם זאת, במקרה שלנו כבר ביקרנו ב- טירת היג'י בטיול השני ובהמשך זה התכוונו לראות את זה של מטסומוטו והיקונה (שלושתם אוצרות לאומיים של יפן), אז לא נכנסנו. בכל אופן, ליהנות מעצי הדובדבן הייתה שמחה. כן, אפילו למרות קהל האנשים שכבר היה שם בתשע בבוקר.

איך ללכת לטירת אוסאקה: כדי להגיע לטירה הלכנו מתחנת נמבה (בערך 45 דקות). תחנת המטרו הקרובה ביותר היא Tanimachi 4-chome (תחנה T23 / C18). אם ברשותכם מעבר הרכבת של יפן, תוכלו לעבור לאורך קו לולאה של אוסאקה לתחנת אוסאקהוקואן.

לטייל לאורך חוף נהר הו (אוקווה)

זו עוד אחת מהמובלעות לביקור באוסאקה במהלך המזרח התיכון hanami או פריחת דובדבן. לאחר ביקור בטירת אוסאקה המשכנו ברגל אל נהר O ואנחנו הולכים לאורך גדת הנהר בה קושרים כחמשת אלפים עצי דובדבן עד שנגיע לים פארק קמה סאקוראנומיה. עשרות עצירות מזון הותקנו בטיילת, אך כמעט בכל בוקר הן היו סגורות. אנחנו לא מגיעים לפארק, מכיוון שבשיא סנפוקאן אנו פונים שמאלה כדי ללכת למקדש שינטו טנמנג.

קבר קדוש של אוסאקה טנמנגו ורחוב טנג'ינבאשי-סוג'י

מוקף בבניינים גדולים אנו מוצאים מקדש זה המוקדש לאלוהים של שינטו של הלימודים: סוגווארה מיכיזנה. בזמן שביקרנו שם כמעט לא היה אף אחד, רק זוג יפני שערך דוח חתונות מצולם. כאן אופייני לשים טבליות הצבעה עם הרצון שיהיה להם מזל טוב באולפנים (3000 ין). בנוסף, מקדש זה ידוע גם בזכות חגיגת אחד הפסטיבלים (מטסורי) המפורסם ביותר בעיר ובכל רחבי הארץ: טנג'ין מטסורי שנחגג ב -24 וב -25 ביולי.

אחר כך הלכנו לאחת הסמוכה רחוב הקניות Tenjinbashi-suji. זהו רחוב מקורה באורך של כ -2 ק"מ (אולי הארוך ביותר ביפן) והוא מקום טוב לאכול בו. כאן אנו מצליחים צלחת של אודון עם קקיאז ' (500 ין) לאחר ארוחת הצהריים התקרבנו לתחנת המטרו מינאמי-מורימאצ'י (תחנת T21, קו תנימצ'י) והלכנו לחיגאשי-אומאדה (תחנת T20) (מחיר 180 ין). הלכנו רק לתחנה הבאה, אבל ככה חסכנו חצי מרחק לשטח בניין שמיים שמיים. אם אתה משתמש במעבר הרכבת של יפן אתה צריך לנסוע ברכבת בתחנת Ōsakatemmangū לתחנת Kitashinchi (קו טוזאי).

מצפה הכוכבים KuchuTeien (בניין שמיים של אומדה)

כשיצאנו מתחנת הרכבת התחתית Higashi-Umeda הסתובבנו הרבה כי לא מצאנו את המעבר התת-קרקעי שמתחבר ישירות ל בניין שמיים שמיים. בניין זה הוא אולי אחד הסמלים ביותר בעיר. הוא נבנה בשנת 1993 והעיצוב שלו הוא של הירושי הארה. המבנה נוצר על ידי שני מגדלים בגובה 173 מטר המחוברים בקומה 39 על ידי מפעל עם עיגול פתוח גדול אליו ניגשים דרגנועים. כולם עם אסתטיקה מרחבית נהדרת.

בקומה זו KuchuTeien, מצפה כוכבים נהדר בו תוכלו ליהנות מנופי העיר. למעשה אני לא אוהב חובבי מצפה כי ככלל זה יפה יותר לראות את הבניין עצמו מבחוץ מאשר את הנופים מלמעלה (דוגמא טובה לכך היא בורז'ליפה מדובאי). למרות שמצד שני, גש ל מרכז רוקפלר בניו יורק כן, אהבתי את זה. בכל אופן, נתנו לזה סיכוי למרות 1000 ין שעולה להכנס אליו. למרבה הצער, היום ההוא היה מעונן וגשם, כך שהנופים לא היו יפים במיוחד, באמת.

לאחר ביקור זה אנו יורדים למרתף של "שמיים בולדינג" Umeda שם יש אזור מסעדה שנקבע בשנים הראשונות לתקופת Showa (1926-1945). האזור היה מטופח מאוד ובנוסף ראינו סניף דואר בו ניצלנו את ההזדמנות לשלוח גלויות.

כשיוצאים מהבולידינג שמיים של אומדה, אנו עוברים לתחנת אומאה (M16, קו מידוסוג'י), הפעם במעבר התחתית. שם אנו שוב לוקחים את הרכבת התחתית לתחנת Dobutsuen-Mae (M22, 230 ין). עם מעבר הרכבת היפנית תוכלו לנסוע ברכבת בתחנת אוסאקה ולקחת את קו לולאת אוסאקה לתחנת Shinimamiya.

ביקור במקדשי שיטנוג'י ואיששינג'י

מתחנת המטרו Dobutsuen-Mae לוקח כעשרים דקות להגיע למקדש שיטנוג'י. זהו אחד המקדשים העתיקים ביותר ביפן. זה במקור עלה במאה השישית כדי להכניס את הבודהיזם במדינה. ברור שהמבנה הנוכחי אינו המקורי, מכיוון שהוא ספג כמה שריפות לאורך מאות שנים. אף על פי כן, זה תמיד נבנה מחדש בכבוד למקור. לא הגענו לאוצר או לגינה (300 ין) והמקדש עצמו לא הקסים אותנו במיוחד.