אירופה

טיול לשמורת הטבע של הקאמארג מארל

במהלך הבריחה של שלושה ימים לארלס אנו מקדישים יום להכנת א טיול לאחד מאתרי הטבע היפים ביותר בדרום אירופה: שמורת הטבע של הקמארג. להלן תוכלו לקרוא מה לעשות, מה לראות ואיך ללכת לקאמארג רתמה בתחבורה ציבורית

כבר כשהלכנו נימס נשארנו לרצות ללכת לקאמארג. לכן, כשראינו את זה מאז רתמה אוכלוסיית סאלין-דה-גירו, הלכנו לשם ישירות. יום לפני שיידענו ב- משרד התיירות של ארלס איך ללכת קמארג בתוך אוטובוס ואילו מסלולי נסיעה נוכל לעשות שם. במשרד התיירות הם מוכרים חוברת (8.5 אירו) עם המסלולים השונים שניתן לעשות באזור, בין אם ברגל ובין אם באופניים, וזה מציין את זמן הכיוון שהם לוקחים לנסוע.

בלי הרבה זמן, החלטנו לשכור אופניים במרכז סאלין-דה-גירו לעשות כמה שבילים. בחורף לוח הזמנים של אוטובוס החורף כבר פועל, ולכן התדירות מינימלית. לזה נוספה שזה ה- יריד אורז באותו יום, כך שהאוטובוס יצא שעה לאחר מכן וחזר לארלס שעה קודם. וזה השאיר לנו פחות זמן ליהנות מהאזור ומהנוף.

הוא אוטובוס מספר 10 להתחבר רתמה עם סאלין-דה-גירו תוך כשעה והיא עולה € 1 (הנהג מקבל תשלום). ירדנו בתחנת מרכז סאלין-דה-גירו לאסוף את האופניים שהזמנו (15 יורו). הסברנו לבעלים את המסלולים שרצינו לנסוע באותו יום והמלצנו לנו להשתמש ב- MTB. מעבר לכיכר מגארדיאנים נמצאת המאפייה לורנה, שם קניתי כמה חטיפים לאכול במהלך המסלול.

השמורה האזורית של קמארג הוא שוכן במפרץ לאון והפארק הטבעי הוקם בשנת 1970 במטרה ליישב בין צמיחה אנושית לשימור סביבה. יש לו שטח של 100,000 דונם המופץ בין שלוש אוכלוסיות: רתמה, Les Saintes-Maries-de-la-Mer ו פורט-סנט לואיז-דו-רון.

הפארק שם דגש רב על שימורו ואזורים רבים אינם נגישים ברכב, ולכן אידיאלי לחקור אותו ברגלל סוס או בתוך אופניים למרות שהרוח לא הופכת את זה למשימה קלה. המפורסם רוח מיסטרלית, אותו דבר שלדבריהם שיגע את ואן גוך, גרם לנו לאגרוף בביקורנו בקאמארג. למה לא להגיד את זה: אופניים חשמליים היו מקלים על הביקור שלנו, אז שימו לב. 🙂

שם 14 שבילים לגלות את קמארגוהדבר הנהדר עם הליברטו שהם מוכרים במשרד התיירות בארלס הוא שזה נותן לך את זמן ההדרכה שלוקח לנסוע בהם, אם באופניים או ברגל. הערכנו את הזמן שהיה לנו ובחרנו לנסוע שביל מספר 9: פלמינגו ורוד ומלח. נסיעה של 29 ק"מ זו אורכת כ -4 שעות לרכיבה על אופניים ושישה הליכה.

מסלול הטיול מתחיל בשעה סאלין-דה-גירו, אוכלוסיה המפורסמת ביממה בזכות ניצול מלוחים ושאני חווה בום גדול בסוף המאה התשע עשרה. באותה תקופה עובדים רבים עברו לשם כדי לעבוד בניצול מלח ובנו בתים לאכלוס המשפחות שהתיישבו במקום. בניינים אלה עדיין מתוחזקים ונחשבים להיסטוריים. משפחות מספרד, איטליה ויוון עלו לסאלין-דה-גירו, ומאותה תקופה עדיין נשמרת כנסיה אורתודוכסית.

אנו מדוושים למען כביש D36 לכיוון ארלס. אתה רוכב על הכביש, אבל הייתה מעט תנועה. כעבור שני ק"מ מצאנו פנייה שמאלה לכיוון שמורת הכפר קמארג. שם אנו נכנסים כביש D36c.

עם ההגעה ל עוד קמרון החלטנו להמשיך לכיוון עוד סנט-ברטרנד. לאורך קטע הדרך הזה ראינו שדות שבהם מגדלים שוורים חופשיים וסוסים לבנים מלכותיים בכמה חוות. שוורים הם מסורת פרובנסלית חשובה ובפארק הטבעי של העיר קמארג הם גדלים בחופש בעזרתם גרדיאנים, רוכבים רוכבים על סוסים. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מסורת זו, לרכוב על קמרגואה והמירוץ «Cor la corcarde» אתה יכול לעשות את זה ב חבילת ז'אק בון בתוך Le sambuc.

אנו משאירים את הדרך הסלולה מאחור ונכנסים לשביל חולי מעט מפותל. ואט לאט התחלנו לראות את האדמה הלבנה של מלוחים. אנו מגיעים לתצפית של פלמינגו. היו כמה ספסלים על משטח עץ קטן בו ניצלנו את ההזדמנות לאכול את הכריך תוך כדי נהנה מהנוף. מרחוק אנו יכולים לראות כמה נקודות ורודות שהיו קבוצות של פלמינגו, שכמה שבועות לאחר מכן היו משאירים את הביצה לנדוד לארצות חמות יותר.

אנו ממשיכים לדווש לאורך הכביש עד שמגיעים למחסום שהיה סגור. היה שלט שהצביע על כך שאסור לנהוג ברכב, אך הוא מתאים לרוכבי אופניים והולכים. האזור הזה הוא מה שהכי אהבנו במסלול הטיול. כאן אנו נכנסים לחלק קטן של מזח ימי (Digue à la mer), מבנה למניעת שיטפונות שנבנה בסוף המאה ה -19 לאורך קו החוף של דלתת הרון.

זה היה פנטסטי לנסוע על המתיחה הזו באופניים. החורשה היבשה שתחמה את הסוללה, המלח הלבנבן, המים והקצף שהרוח גררה לכביש יצרו סט קסם. בנוסף, בקטע זה הרוח נשבה לכיווננו וזה הקל מאוד על הדיווש. זו הייתה תחושה מוזרה שגרמה לנו לצחוק שלא בכוונה: גם אם הרמת את כפות הדוושות, הרוח דחפה אותך מאחור והגשת ללא מאמץ לאורך הכביש. כאן אנו מתמקדים אך ורק בהנאה מהנוף.