אירופה

מה לראות בפירנצה בפחות מארבע שעות

בפוסט הקודם נשארנו בוולטרה. לאחר הביקור בוולטרה נסענו עם הרכב לפירנצה. מוולטרה לפירנצה יש 80 ק"מ או שעה ורבע על כביש מהיר שהוא מעט מהמורות, אבל לפחות זה לא בתשלום.

שקיעה בפירנצה

קודם כל אני רוצה לספר לכם על הוסטל הנוער בו שהנו. ביצענו הזמנה לחדר משולש עם חדר אמבטיה בהוסטל פלוס פירנצה (75 יורו). ההוסטל נמצא כ -5 דקות הליכה מתחנת הרכבת של פירנצה וכרבע שעה מהדואומו. יש בו מתקנים מצוינים (בריכה, מסעדה, בר, מרפסת עם נוף מדהים וכו '). חסרונות: מיטות הקומותיים הן מאיקאה, מה שאומר שהן רועשות במיוחד. הם לא שוכרים מגבות, אבל מוכרים לכם מקלחת ב -3 יורו. אני מניח שזה הרבה יותר היגייני, אבל לא לקחתי את זה כי לא התכוונתי לשים אותו רטוב במזוודה שלי, כך שאפשר היה לשכור אחד לשכור אחד עבור משהו פחות.

כולם נהנים מהנופים בנקודת המבט של פיאצ'לה מיכלאנג'לו.

נוף לפירנצה ממיראדור פיאצ'לה מיכלאנג'לו

השנייה: פירנצה היא עיר בלתי אפשרית לנסוע ברכב. זה לא רק בגלל שהרחובות כאויים וצרים, אלא גם מכיוון שחניה אסורה ברחבי העיר. וכמובן, החניונים עוברים על פני שלושה כפרים (בין 3 ל- 8 יורו לשעה). בנוסף, בהגיעם ביום ראשון רבים מהחניונים היו סגורים. פקיד הקבלה אמר לנו שאנשים בדרך כלל חונים ברחוב (מכיוון שיש מכוניות שחונות) ומעדיפים לשלם את הקנס (30 יורו) מאשר להחזיק את המכונית כל היום במוסך, שהוא יקר בהרבה. החלטנו להשאיר אותו ברחוב לפני המחירים, עד שבמקרה נכנסתי לחניון ליד האכסניה שנקרא Garage Nazionale (Via Nazionale, 15) שם נוכל להחנות את הרכב משעה 21 בערב עד 12 בצהריים תמורת 24 יורו. וללכת לישון בשלווה (החל מהשעה 12 השעה שגבו עליה 3.75 יורו).

סנטה מריה נובלה

אני לא יודע אם כל האודיסיאה שחיינו עם המכונית שנוספה לעייפות המצטברת הפכה את פירנצה לעיר מעצבנת. זו הייתה הפעם השנייה שלי ומצאתי שהיא מלוכלכת, רשלנית וכאוטית. בלילה, המעט שעשינו היה לטפס עם המכונית כדי לראות נוף פנורמי של העיר עם השקיעה מנקודת המבט של פיאצ'לה מיכלאנג'לו. משם תוכלו להשקיף על נוף פנורמי מרהיב של העיר, והשקיעה היא התקופה הטובה ביותר ביום.

אופיסינה פרמצבואה פרומבו די סנטה מריה נובלה

בבוקר התעוררנו ברגע שהחלטנו לבקר בפירנצה לפני 12, אז נגמר החניון. בשעה 9 אנו עוזבים את האכסניה לכיוון סנטה מריה נובלה, הקרובה לאכסניה ותחנת הרכבת. אני חייב להודות שיום לפני שראינו אותה בחוץ כשטום גרם לנו להיכנס באמצע הכיכר עם המכונית (היה רגע של טירוף והתעקש להכנס לכל האנדרטאות של פירנצה).

פונטה וקיו בפנים

פונטה וקיו פירנצה

כדי לבקר בסנטה מריה נובלה אתה צריך לשלם, ואנחנו עשינו את זה. זו כנסייה שהחלה להיבנות בשנת 1279 והסתיימה בשנת 1357. ראוי לציין את הפרסקו "השילוש הקדוש" של מסאצ'יו, חלוץ מבחינת הפרספקטיבה. תוך כרבע שעה נשקף נוף יפה של הכנסיה. בסמוך לה, השארת הכנסייה מימין היא מה שהם אומרים שהיא בית המרקחת העתיק ביותר בעולם: Officina Proffumo Farmaceutica di Santa Maria Novella (Via della Scala, 16). כיום נמכרים בשמים וסבונים טבעיים שנעשו כמו קודם וזה מעט יקר. כדי לתת לך רעיון, יצא בר סבון בכ -8 אירו.

פיאצה דלה סיגנוריה

כשיצאנו משם הלכנו עד שהגענו לנהר ארנו לבקר בפונטה ווצ'יו. הלכנו לאורך הגשר המקביל (P.alle Grazie) לצילום פנורמי נחמד וכדי להיכנס לגשר מהצד הצפוני ולכיוון המרכז. שמו של פונטה וקיו (vecchio = viejuno) נקרא מכיוון שהוא העתיק ביותר שנשמר (1345) ומלא בחנויות תכשיטים. נאמר שהמונח פשיטת רגל מגיע מכיוון שהתכשיטנים שהפסיקו שם (בנק) כשהיו להם הפסדים שברו את עצירותיהם ולא הצליחו לממש. זהו גשר יפה מאוד וציורי, אם כי היות הידוע ביותר של פירנצה היה מלא באנשים.