אסיה

הגעה לאתר הנופש Banyan Tree Vabbinfaru שבאיים המלדיביים

באותו יום עזבנו אנגסמה ולווארו. כשהם עומדים על הרציף, נפרדו העובדים לשלום תוך שהם מנופפים בידיים בזמן שהסירה הקטנה הובילה אותנו אל הרציף הצף במרכז הלגונה. שם חיכה לנו מטוס הים של מלדיוויאן איירליינס, ותוך מספר דקות כבר המראנו וצפינו בנוף הכחול המנוקד אטולים מהשמיים.

ארבעים וחמש דקות לאחר מכן, הטייס נחת ברכות מאוד על הכביש שדה תעופה Hulhumale. מהמטוס יצאנו לסירת מנוע נוחה מאוד והלכנו היישר למלון הבא: עץ בניאן מאי וובינפרו. אחרי עשרים דקות בלבד הגענו למזח וובינפרו, שם חיכתה לנו ועדת קבלת פנים קטנה. פירוש שמו של אי זה ב- dhivehi הוא "שונית מסביב" ולא שגרתי שהאי נמצא ממש באמצע טבעת השונית. זה בדרך כלל אי ​​שם במעגל. זה הופך את עץ Banyan לבחירה טובה עבורו שנורקלמכיוון שאזור השונית קרוב מאוד לחוף כולו. אבל, בנוסף, לאי זה יש אחד משוניות האלמוגים הטובות ביותר איפה לשנרקל

לאחר ביצוע בדיקה, התקשרה ילדה רוסית נטליה הוא ליווה אותנו כדי לתת לנו מצגת קצרה של מתקני ושירותי המלון. תחילה הוא לקח אותנו לאורך שדרה מרכזית, עם עצי קוקוס גבוהים מאוד שחוצה את מרכז האי למזח בצד השני, שם תוכלו לראות את שקיעה מעל האוקיאנוס. בנקודת מבט מזח קטנה זו מוחזקת בדרך כלל חתונות או הוראות יד. ואז הוא הראה לנו את מסעדה, שם בכל לילה יש תפריט שונה. אנחנו עוברים ליד בר ולמען חנותולבסוף נגיע למרכז העיר פעילויות ימיות. זה המקום בו ניתן לשכור טיולים או לשאול ציוד שנורקלינג. משהו חיובי מאוד הוא שב- עץ Banyan Vabbinfaru יש צוות של ביולוגים שדואגים ל צבים הם מצילים מההשרצה בכמה מלונות מלדיביים.

הם גם מאוד זהירים עם סביבה ובין היתר, הם מבצעים פעילויות לטיפול בשוניות האלמוגים באזור ומזמינים בתי ספר ללמוד על חשיבות שימור הצבים. ואז נטליה ליוותה אותנו אל ספא מהמלון והראה לנו את החדרים הפרטיים היפים בחלקם הפתוחים באוויר הפתוח, בהם נעשים עיסויים וטיפולים. כפי שהסבירו לנו, הספא עוקב אחר אותו מקסימום לכל המלון, המורכב מ הכל צריך להיות טבעי ככל האפשר. במובן זה, למשל, אין ספא במיזוג אוויר, אלא מאווררי תקרה בלבד. לבסוף, נטליה אמרה לנו שרשת המלונות שאליה היא משתייכת עץ בניאן הוא בונה שני מלונות נוספים: קסיה ו דאווה, שיהיה יותר מכוון לצעירים, יותר בסגנון תרמילאי, כדי לכסות את רצועת הציבור ההצעה הזו חדרים זולים מאוד עם אותו שירות טוב.

ואז הלכנו לחדרים. הוא עץ Banyan Vabbinfaru יש רק 48 חדרים, משתי קטגוריות דומות מאוד: «חזית החוף»או«נוף לאוקיאנוס». כשעברנו את דלת חדרנו נכנסנו לחצר בה היה בריכה קטנה ו ג'קוזי בחוץ, בצל עצי דקל. אנו עוברים את דלת החדר ומגלים חדר שינה מרווח, עם פירות טריים ובקבוק יין אדום שמחכים לנו כשנכנסים. המיטה הייתה רחבה ונוחה מאוד וניתן היה לסגור אותה עם חופה נגד יתושים, אף שהיא הייתה מיותרת. בפינה אחת של החדר היו ספה וטלוויזיה, ודלת אחרת הובילה לחדר האמבטיה, הכולל מקלחת מקורה ומקלחת חיצונית.

ליד הכיור הייתה קופסה קטנה עם מוצרי אמבטיה שוניםכמו ספוג, מברשת שיניים, משחת שיניים, מסרק וכו '. והשירותים מתקשרים ישירות עם המרפסת של הבית בריכה וה ג'קוזי. לאחר מכן, מחדר השינה תוכלו לגשת ישירות אל חוף ים, וממש לפני החדר יש אזור עם כסאות נוח תחת הגג ואז שניים כסאות נוח יותר בחוץ על החול. החדר היה יפה ובו פרטים רבים. עד תפריט הכריות!

באופן הגיוני, לקח לנו מעט מאוד לתת לנו אמבטיה בבריכהאבל בלי לשכוח להרהר השקיעה מעל הים. ממש מרהיב. עם זאת, לפני כן נסענו לרציף כדי לחזות כיצד אחד העובדים האכיל קבוצה של שמונה פסים, חמישה זכרים ושתי נקבות, המגיעים לאותה נקודה על החוף בכל יום באותה שעה. הם סיפרו לנו פרטים מעניינים רבים על בעלי החיים האלה בזמן שצפינו עליהם מוקסמים. אחת הנקבות הייתה מבוגרת מכל השאר והיתה בהריון.