אסיה

שנורקלינג וספורט ימי בעצי הבניאן וובינפרו שבאיים המלדיביים

חשבון חדש של טיול בבלדי המלדיביים ש בלוגרים לטיולי אופנה עשינו בנובמבר 2016. בסיפור זה בילינו את יומנו האחרון בספר עץ Banyan Vabbinfaru עושה שנורקל וספורט ימי.

אנו מתחילים את היום באיסוף כוחות עם ארוחת בוקר סופר מהמלון ואז אנו משיקים למי הטורקיז. כן, עמדנו לעשות זאת שנורקל. אולי אתה קורא את זה ואתה חושב את זה שנורקל מדובר באובססיה מאוד חזקה שיש לנו, אבל לא, זה שהוא מחבר הרבה. ויש מעט מקומות הטובים להתבונן בחי ובצומח מתחת למים כמו ב המלדיביים, אז היית צריך לנצל את ההזדמנות.

הפעם רצינו לטייל במחצית ה שונית אלמוגים שהיינו צריכים לחקור. אז, מה"מרכז הימי "המשכנו ימינה בעקבות הקצה החיצוני של השונית. מדריך המלון כבר אמר לנו שאנחנו הולכים לשחות נגד הזרם, אבל זה היה קל מאוד. אני אוהב את זה כשאתה שוחה ומתקרב לקצה החיצוני של שונית האלמוגים המקיפה את האי. פתאום קרקעית הים ממהרת לכחול הכהה ביותר במעמקים הרחוקים ונראה כאילו אתה ממריא ועף לגובה.

בהזדמנות זו ראינו א צב זה שחה בשלווה מתחת לרגלינו. ואז היא טיפסה אט אט לכיוון המשטח, התרחקה מעט מאיתנו, וקרני השמש ששקעו במים הקיפו אותה כאילו היא הכוכבת של מופע. מאוחר יותר גיליתי צורה אדומה שזזה מעל האלמוגים. זה היה א תמנון אדום כהה עם פס לבן וצווחני. הוא השתמש בזרועות כדי להתייצב על אלמוגים ונעמד שם. למרות צבעיו הבהירים, קשה היה לתפוס אותו מכיוון שכל עורו היה בעל מרקם מחוספס ומחודד כמו אלמוגים. הם רק בגדו בעיניו ובתנועת הסיפונים הרוחביים שלו.

ההיקף של המחצית השנייה של שונית האלמוגים היה ארוך יותר ושחייה נגד הזרם הכבידה, ולכן בשלב מסוים החלטנו להסתובב. כשעשינו צפינו ב כריש במרחק של כחמש עשרה מטרים משמאלנו ובאותה גובה, שוחים במהירות בכיוון ההפוך. קפאתי, אבל אז המשכתי הלאה. בפגישה של שנורקל מה עשינו ב אנגסנה איחורו, כבר עברנו איתם כרישים ושום דבר לא קרה באופן מוחלט. הם כרישי שונית, הם לא אוכלים אנשים. וחוץ מזה, המדריך של מרכז הפעילות הימית ליווה אותנו. למרות שהיינו לבדנו באותו יום, הרגשנו הרבה יותר בטוח עם החוויה הזו. למעשה, וכמו באותו היום, כריש הוא לא הקדיש לנו את תשומת הלב הקלה ביותר. נראה שהוא מיהר לבצע סידורים.

לבסוף חזרנו לחוף הים והערנו על כל המחזה. החזרה לנקודת ההתחלה הייתה קלה בהרבה על ידי פנייה לאותו כיוון של זרם הים. וזה היה גם מושב טוב של שנורקל. ואז שאלנו את עובדת "המרכז הימי" אם הוא יכול להשאיל לנו את הלוח ואת האת לעשות "לוח ההנעה». שלא כמו במלון אנגסנה וולבארו, כאן היה להם רק טבלה אחת מכיוון שהם העריכו אם יש מספיק ביקוש שיהיה להם יותר. אבל לא היה אכפת לנו והתחלנו לעשות בו שימוש.