אירופה

לונדון מתקשרת, שוב!

הגשר האחרון הזה של 11 בספטמבר חזרנו ללונדון. כבר הסברתי שבחודש יולי ציפינו לראות כמה הצגות ולהשאיר כאן את הפתעתי שזו הייתה מתנת יום ההולדת שלי.

הרעיון היה לרכז את שתי העבודות ביום שישי, 11 בספטמבר, וראינו את לוחות הזמנים החלטנו לעזוב את יום חמישי עם איזיג'ט מטרמינל 2 של שדה התעופה פראט (מסוף פנטום מאז שנחנך ה- T1 החדש). הטיסה יצאה בשעה 9:55 בערב מברצלונה והגיעה בשעה 11:15 בשדה התעופה של סטנסטד. הרעיון שלנו היה לנסוע ברכבת לרחוב ליברפול ושם, אם הכל ילך כשורה, היינו נוסעים ברכבת התחתית האחרונה. אך כמובן שהאיש מציע ויש לאיייג'ט, והטיסה עזבה את ברצלונה באיחור של יותר משעה. זה גרם לנו לחשוב מחדש כיצד להגיע למרכז העיר, מכיוון שרחוב ליברפול היה רחוק מכדי למלוננו לנסוע במונית. כשהגענו לבסוף לסטנסטד ועברנו את בקרת הדרכונים הנצחית, הלכנו לדלפק איזבוס לקנות את הכרטיסים, אך אזלו. במעט פאניקה הלכנו לדלפק של נשיונל אקספרס ולמזלי היו להם מושבים למאמן שיצא תוך 15 דקות לתחנת ויקטוריה. המאמן עלה לנו 10 פאונד והיה מאוד מודרני ונוח (עם מושבי עור). הדבר הרע הוא שכשאתה נכנס ללונדון עושה כמה עצירות ובסוף אתה מגיע לתחנת ויקטוריה שעה וחצי אחר כך. מתחנת ויקטוריה ועד ארלס קורט (שם היה המלון שלנו) יש רק 4 תחנות רכבת תחתית, ולמרות שכבר התפטרנו מתשלום הון עבור המונית, למרבה ההפתעה המרוץ רק עלה לנו 13 פאונד. בשדה התעופה אנו מודיעים B&B של ווינדזור בבית שנאחר ואמר לנו לצלצל בפעמון ושהם יפתחו אותנו. אחרי כחמש דקות של דפיקות, קוריאנית ממוצעת בפיג'מה יצאה ובגדולה לפתוח את הדלת ולתת לנו את המפתח לחדר שלנו. הפעם בחדר התקלח אבל לא היה אסלה, שעבור מעונה כמוני היא לחמנייה, מכיוון שבמשך הלילה קמתי לעשות פיפי פעמיים ועל גבי זה השירותים היו בקומה העליונה. סך הכל, שבסופו של דבר נכנסנו למיטה בשעה 2.30 בבוקר בלונדון, 3.30 זמן ספרדי.

למחרת בבוקר אכלנו ארוחת בוקר אולימפית, קמנו בשעה 10 בבוקר ובאופן מפתיע עם יום שמש. חידוש מבחינתי, מכיוון שבשני הנסיעות הקודמות ללונדון ירד גשם והפך אותי לקר. אז ניצלנו את ההזדמנות לבקר בהייד פארק. הייד פארק ענק. אני לא יודע אם זה גדול מסנטרל פארק, אבל זה עצום מאוד. טיילנו בגנים, על שפת האגם ואחרי שעה ושיא שבו הסתיימתי עם קצת רגליים עייפות, הלכנו לראות את המחזה הראשון של היום.

בשתיים בצהריים החלה העבודה "כמו שאתה אוהב" (כרצונך, 1599 בערך) בתיאטרון גלוב. תיאטרון הגלוב ממוקם בסמוך ל"טייט מודרני "והוא העתק של התיאטרון המקורי בו הועלו מחזותיו של שייקספיר. האמת שכשנכנסתי לתיאטרון שתקתי. זה מעבר כי נראה שהוא מעביר אותך לעידן אחר עם קופסאות העץ שלו ובחוץ. למרבה המזל, אתה יכול לשכור כרית למשקל פאונד כדי שהשעתיים וחצי על ספסל עץ יהפכו נסבלים יותר. היצירה, שאינה חביב עלי על הסופר, התפרשה יפה מאוד והייתה די מהנה. מה שהכי אהבתי היה האינטראקציה של השחקנים עם המרחב. אתה יכול לראות את העבודה עומדת בבור עבור £ 5 או לקנות מושב שמחירם נע בין 15 ל -33 פאונד. קנינו את הכרטיסים שבועות לפני כן דרך האתר שלהם ושלחנו אותם הביתה.