אסיה

ביקור בקיוטו

יום זה מוקדש לביקור בעיר. בבוקר קנינו שובר באכסניה כדי להשתמש באוטובוס כל היום (500 ¥, הכרטיס הבודד עולה ¥ 220) ולקחנו את אוטובוס 100 # (נקרא תייר מכיוון שהוא נוסע בנקודות התיירות ביותר בעיר, אך הוא מקוון והלכנו לקיומיזודרה.

בסוף הרחוב ניתן לראות את פגודת יאסקה.

כדי להגיע לשם ירדנו בתחנת האוטובוס "קיומיזו לא מיצ'י"ועלינו ברחוב שבסופו אפשר היה לראות אותו פגודה של יאסאקהואז אנו ממשיכים ללכת ברחובות נינזאקה ו סננצקה עד שתגיע לקיומיזודרה. כשעברנו דרך נינזאקה פגשתי את אחת הקבוצות הרבות של תלמידי תיכון שצילמו תמונה ולא כדי להפריע לי, ירדתי על מדרכה קטנה שהושקה זה עתה במזל רע כל כך שהחליקתי וכמעט הרגתי את עצמי. אבל כישורי הנינג'ה שלי גרמו לי לא ליפול והתלמידים הופתעו כל כך מהמיומנות שלי שהם מחאו כפיים לי וביקשו שאצלם כמה תמונות יחד ... אחרי האנקדוטה הזו המשכנו לקיומיזודרה.

אתה רואה אותי בין כל כך הרבה גאקוזי?

הוא קיומיזודרה (מקדש מים טהורים) עשוי לחלוטין מעץ ונמצא על צוק. הם גם אומרים שלא נעשה שימוש במסמר בודד במבנה ... האמת שהוא יפה ומבחינתי זה אחד המקומות האהובים עלי בקיוטו וביקרנו בה באחת התקופות היפות ביותר, בסתיו, אז למרות שלא הרבה נוכל ליהנות מהעלים האדומים.

קיומיזודרה

לאחר שהתמונות הקפדניות צולמו במרפסת, הלכנו אל קבר קדוש של ג'ישו (מצד ימין במעלה גרם מדרגות, בתוך קיומיזודרה עצמה). החסד של מקדש זה הוא שהוא מוקדש לאהבה ונאמר שאם תלכו בדרך בין "אבני האהבה" בעיניים עצומות תמצאו בן זוג, ואם תלכו בה בעזרת מישהו תמצאו אותו דרך שמיימי. וכמובן, זה היה מלא סטודנטים שאחד אחרי השני ניסו לפלס את דרכם, ולא להישאר להלביש קדושים. אהבתי מאוד את המקדש הזה והיה לי כיף מאוד לראות אנשים מנסים לעבור מאבן לאבן.

סטודנטים שמנסים לעבור מאבן לאבן,
אם אתה לא מבין את זה, צריך להשאיר את העניים עם טראומה ...

חלק יוצא דופן נוסף בקיומיזודרה הוא המזרקה המוגבהת שממנה יוצאים שלושה מטוסים מהם תוכלו לשתות. האגדה מספרת כי מצד ימין מעניק חיים ארוכים, מרכז השגשוג הכלכלי והחברתי וזה שמימין מודיעין. אבל אסור לך להתעלל במזרקה ושתיה של השלושה שרק קללה תתנשא עליך ... אבל כמו בסופו של דבר כולם שתו מהשלושה ... בכל מקום שאתה הולך לעשות מה שאתה רואה!

מאיקו (אני לא יודע אם נכון) מאת נינזאקה.

כשיצאנו מקיומיזודרה חזרנו שוב ל נינזאקה ו סננצקה מבט בכל חנויות המזכרות והפריטים המסורתיים עד שתגיע Ryôzen Kannon, שהוא פסל ענק, אבל הוא כל כך גדול שאתה יכול לראות בצורה מושלמת אם אתה נכנס לחצרים שבהם אתה צריך לשלם. אנו ממשיכים ללכת עד שנגיע תינוק לא מיצ'י שזה רחוב שלוקח אותך אל גיון. וברחוב זה אנו מוצאים סניף של החנות האהובה עלינו, Manekinekonote. זה היה הרבה יותר גדול מזה שראינו בנארה והיו בו הרבה מאמרים המסווגים על ידי בעלי חיים. מרהיב-מרהיב!