אסיה

ביקור במיאג'ימה ויציאה למטסויאמה

ארוחת הבוקר הוגשה בשעה 7.30 בבוקר (חצות) אז חזרנו מוקדם ובשעה 8 יצאנו לבקר באי. כיוון שבקרוב לא היו הרבה אנשים, הגאות הייתה נמוכה, אך לא הספיקה ללכת מתחת ל"טוריי ". מה שהפתיע אותי לראות את זה במהלך היום הוא שמבנה הדלת אינו עמודים מלוטשים, אלא גזעי עצים מעוצבים בצורה לא סדירה ומצאתי שהיא יפה אפילו יותר.

קבר קדוש של איסוקושימה

הלכנו לאורך החוף דרך ביתן סנג'וקאקו ופגודת חמש הקומות עד שהגענו לכניסה לקבר קדוש איצוקושימה (300 ¥). מקלט זה מושעה על ידי עמודים על החוף, ולכן כאשר הגאות גבוהה הוא משתקף במים. כשנכנסנו הגאות היה נמוך, אך ראינו כיצד הוא עלה עד שהוא כיסה אותו לחלוטין.

הליכה דרך פארק מומיג'ידאני

אחר כך עלינו בהר לפארק מומג'ידאני. הפארק, שנראה יותר כמו יער זהיר מאוד, יפה מאוד ויש בו הרבה נחלים, איילים מאולפים וגשרים אדומים. אנו מגיעים לרגלי הפוניבול העולה לראש ההר. מכיוון שלא התחשק לנו לעלות או לשלם, החלטנו ללכת שוב בדרך אחרת לבית ההארחה כדי לשלם ולעזוב. לפני כן עצרנו באחת מחנויות המזכרות הרבות וקנינו momiji manju שהיא עוגת ספוג בצורת עוגה ממולאת שוקולד, אנקו, גבינה או שמנת ... וזה הקאפקייק המסורתי של מיאג'ימה. האמת שהקרם היה טוב מאוד. בחנויות מסוימות ניתן לראות כיצד מכונה מייצרת אותם.

המנג'י המתוק והמסורתי של מיאג'ימה.

לקחנו את המעבורת ואז הרכבת להירושימה, ושם החשמלית לכיוון הנמל (חשמלית n.5 אורכת כ -30 דקות ו- n.1 ו- n.3 אורכת 45 דקות). כדי לחצות את הים היבשתי וללכת לאי שיקוקו תוכלו לנסוע במעבורת או בסופר-ג'ט שעושה את המסע תוך שעה קצרה. יש סופר-ג'ט שמקשר בין הירושימה למטויאמה כל שעה ועולה 6,900 ¥ דרך אחת. הספינה הייתה כמעט ריקה והאמת שכמעט ולא שמים לב לשום דבר, ונוף הניווט בין האיים די מרשים. כשהיה בנמל מטסויאמה, היית צריך לנסוע באוטובוס שייקח אותך לעיר, בערך 30 דקות. אוטובוס יוצא בכל פעם שמעבורת מגיעה, ולכן עדיף לא לבזבז זמן וללכת ישירות לאוטובוס (הייתי אומר שהמחיר לתחנת הרכבת Matsuyama היה 500 ¥).

מבט נוסף על מקדש איצוקושימה

ברגע שהגענו לתחנת הרכבת Matsuyama הלכנו למצוא מלון בקרבת מקום. בתחנה היה שירות חיפוש מלונות, ובו מצאנו מלון טוב עבור 10,000 דולר אם כי לא מאוד מרכזי. מכיוון שלא היינו מאוד משוכנעים, החלטנו לצאת לטיול ליד התחנה והראשון שנכנסנו היה להם חדר עבור 9,250 ¥. זה היה מלון עסקי הגון, עם חדר וחדר אמבטיה קטן, אבל הכל נקי מאוד.

מרגיע את הרגליים במעיין חם של הדוג אונסן.