אמריקה

העיר ניו יורק אני הולך!

או ליתר דיוק, הסיבוב השני בניו יורק. זה הביקור השני שלי בעיר של גורדי שחקים או במה שמכונה "עיר שלא ישנה". איזו טעות. אחרי שהותו בטוקיו, ניו יורק לא ראויה לשם זה. סיבוב שני כי בראשון העיר ניצחה אותי על ידי K.O. למרות שזה נכון גם שלא תכננתי שום דבר בביקורי הראשון. משהו חריג מאוד בי, אבל השבוע שביליתי שם היה השלב השני של טיול בן 24 יום בקנדה. הלכתי שלושה שבועות ללמוד אנגלית בטורונטו ולבסוף רציתי לשים את הדובדבן על העוגה בביקור בתפוח הגדול. כמו כן, כמדריך נסחפתי. הלינה במנהטן נוראית. הלינה שם היא יקרה ובדרך כלל החדרים עלובים מאוד. אז אם תרצו לחסוך כסף, עדיף שתישארו בברוקלין או קווינס. החלטנו להישאר באותו מקום בו בן זוגי שהה בביקורו הראשון בעיר: YMCA (כן, כשיר ה- Village People) של גרינפוינט בברוקלין. ימק"א הם כמו סוג של מרכזי תרבות שכונתיים שיש בהם בריכת שחייה, חדר כושר, חוגים ויש להם גם שירותי אירוח זולים מאוד. הוא אמר לי שהחדרים היו פשוטים אך הם היו טובים והמחיר היה בלתי מנוצח (50 $ ללילה לחדר זוגי) כך שלא היססנו והזמנו.

תמונות של סנטרל פארק בשבוע שעבר. © דיימון וינטר / ניו יורק טיימס

בשבועות שלפני הטיול קראתי תגובות גרועות מאוד באתר Triptrip, מטיילים שטענו שהמלון שורץ ג'וקים ובאגים. ספקתי מעט אם להחליף מקומות או לא, אבל בסוף חשבנו שאולי אנשים קצת מוגזמים והחלטנו להמשיך הלאה.

הגענו בלילה לאכסניה ונמאס לנו לגרור את התיקים. האכסניה הייתה בבנייה מכיוון שהם שיפצו אותה והרושם הראשוני היה שאנחנו נכנסים לשכונת עוני. בכל אופן שמתי ערך לעניין, כי אחרי שישנתי ב"מלון המוות "בפריס (את הסיפור הזה אספר יום אחר) חשבתי שזה לא יהיה כל כך הרבה. החדר היה קצת עלוב אבל הוא לא נראה מגעיל במיוחד. זה יהיה כמו אחת עשרה בלילה, אז נכנסנו למיטה וכיבינו את האור. באותו הרגע ראיתי צל מתגבר על הכרית שלי וקמתי כמו מעיין.

- אולי זו הפרנויה שלי, אבל הייתי נשבע שיש באג מעבר למיטה!

הדלקנו את האורות והתחלנו לחפש בין השטיח המזוהם. ולסיפוקי הקטן מצאנו את הג'וק שעבר בצורה חולפת בין הסדינים, או מי יודע, כאילו הוא כבר היה מכורבל ורגלים יצאו אז אני אוהבת אותך אחרי שנכנסנו למיטה.

תמונות של סנטרל פארק בשבוע שעבר. © דיימון וינטר / ניו יורק טיימס

ואז ראיתי את זה ברור, לא היה רק ​​ג'וק אחד, אלא כמה. למותר לציין שבסירוב סירבתי לחזור למיטה ההיא ואחרי שיחה קלה הלכנו להתלונן בקבלה. פקידת הקבלה של משמרת הלילה העבירה אותנו אולימפיים ולפני הפאסיביות שלו הלכנו לרחוב למצוא מכולת 24 שעות לקנות קוטלי חרקים. כשהגענו לחדר פגשנו כמה אנשים ממדריד שהלכו ללמוד אנגלית במשך חודש בניו יורק והסבירו לנו שהם היו ככה מאז היום השני ושכל פעם שהדבר מחמיר. שהם התלוננו על אינספור פעמים, אבל זה לא המקרה.

בפתח החדר היה ג'וק המקדם את פנינו ואחרי שהרג אותה עם זפטוזו נכנסנו לחדר כשהם חמושים בחומר ההדברה. לאחר ריסוסו עם יותר מחצי סירה, הבנו שאם לא נרצה להשתכר לא נוכל לבלות שם את הלילה.