אירופה

יום 4: מוזיאונים ומחזות זמר

באותו בוקר, הדבר הראשון שהיה ברשימת הביקורים של היום היה ללכת לראות תערוכת ציורים של ג'ון וויליאם ווטרהאוס שנעשתה בבית ברלינגטון / האקדמיה המלכותית לאמנויות. ווטרהאוס (1849-1917) היה צייר אנגלי שהוסגר בקבוצה האמנותית הקדם רפאלית יחד עם אחרים כמו רוזטי ומילייס. התערוכה הייתה שווה את זה, אם כי מחיר הכניסה היה כה מגעיל עד שעמדנו לא להיכנס (£ 9).

בית ברלינגטון

לאחר ביקורנו בתערוכה וביקורנו בחנות הספרים מדי פעם בדרך הלכנו לבקר באחת מחנויות החנונים במצוינות בלונדון: הכוכב האסור. כאן תוכלו למצוא כל דבר מעולם החנון, בין אם מדובר בדמויות, קומיקס, מאנגה, DVD, קצת משחקי תפקידים וקצת משחקי לוח. אם אתה מתעניין יותר במשחקי תפקידים או במיניאטורות, אלטרנטיבה טובה יותר היא הקן של אורק, שהוא קרוב מאוד. עם זאת, בימינו ביקור בחנויות חנונים בחו"ל כבר אינו כמו קודם, מכיוון שכעת תוכלו לקנות הכל באופן מקוון. אף על פי כן, כדאי לערוך קניות ולראות מה יש להם. ב"פלנטה האסורה ", למשל, אנו מגלים רומן חנון סקרן מאוד.

ליידי שלוט היא אחת העבודות המפורסמות ביותר של ווטרהאוס.

עשיתי פנייה מהירה ובזמן שהשארתי את השאר שם הלכתי לחפש עותק של הלילה ה -12 של שייקספיר (עבודה שהומלצה על ידי ג'וליה) לחנות ספרים זולה בסמוך. ומצאתי אותו בלי להסתגל תמורת 1.75 פאונד.

גאווה ודעות קדומות וזומבים

בשעה 1 הלכנו למוזיאון בריסט כי בשעה 02:30 אחר הצהריים עשו מסלול חופשי מעל מצרים. המוזיאון הבריטי הוא בחינם וזה לא ייאמן מה שיש להם שם. כדי להדגיש כמעט מחצית מהפרתנון שיש להם שם, אבן הרוזטה ואוסף האשור. כפי שכבר אמרתי לכם, ישנם מתנדבים שבזמן מסוים מבצעים סיורים מודרכים בחינם בערך 30-40 דקות (באנגלית) - הביקור במצרים היה מאוד מעניין למרות שהיה קצר עבורי. לכל מדינה יש לוח זמנים, ובקישור זה תוכלו לראות את לוחות הזמנים ב «סיורים בחינם». המוזיאון נפתח מדי יום בשעות 10 בבוקר עד 17:30.

המוזיאון הבריטי
רוזטה סטון, הייתה גדולה משחשבתי.

בסוף הסיור המודרך הלכנו רעבים לאכול. בסמוך למוזיאון הבריטי מצאנו מסעדה תאילנדית עם תפריט צהריים בערך 9 פאונד עד 4 אחר הצהריים. למסעדה קוראים תאילנדי גארדן קפה (32, רחוב מוזאון).